Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gebruik even de zoekfunctie, er is een zeer uitgebreid topic over de extended battery waarin ook jouw vraag beantwoord wordt.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Zou je deze dan even kunnen linken? Want ik kan het antwoord op mijn vraag echt niet vinden via de zoekfunctie.
Ik denk dat Tucker deze bedoelt: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/24056-galaxy-s2-2000mah-extended-battery.html
als je in het Galaxy S2 forum zit, en je klikt op de grijze balk boven de eerste topic zie je ‘Zoeken op dit forum’, dan zoek je specifiek op het Galaxy S2 forum. Als je dan op ‘extended battery’ zoekt komen er wel een aantal topics uit waar je wellicht nog meer info kan vinden.
Ja klopt, daar heb ik inderdaad wat rondgekeken. Ik vond alleen wat reacties waar mensen zeggen dat hun ‘gewone’ bumper wel ongeveer past, maar lees ook dat deze dan rond de camera niet netjes aansluit. Ik vraag me dus af of er niet een bumper is die naadloos past, dus die er echt voor is gemaakt.
volgens mij zit er in het pakketje van bovengenoemde topic een bumper bij inbegrepen zo lijkt uit het eerste plaatjes, dus is deze zou er voor gemaakt moeten zijn.. Het is ook een officieel samsung product.
Nee helaas niet. Dat is een nieuw achterklepje, omdat die batterij wat dikker is.
Case compatibility list for 2000mah kit - xda-developers
MijnAndroid;365491
Ik heb zo'n accu. Geweldig!
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Hallo allemaal,
Omdat na ruim een jaar tijd mijn accu man mijn galaxy s2 slechter wordt, zoek ik een andere accu. Ik zag online een extended battery pakketje van samsung. (http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/62562/21798.jpg)
Nu vraag ik me af; wie heeft deze nog meer? En welke bumper past hier om heen? Ik heb namelijk flink zitten googlen maar ik kon niets zinnigs vinden (ook die thread op xda is vrij useless).
Ik hoor graag van jullie!
greetz,
swa100