Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

seemann

seemann

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 december 2012
  • 01:13

ik heb dit rar/zip mapje op mn buroblad staan Siyah-s2-v5.0.1-CWM en na uitpakken een mapje meta-inf en ziimage

———- Update van bericht ———-

ik kan nu niet bij mijn sd komen want de telefoon staat in download mode

deze stappen heb ik
Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
4 - Vink verder niets aan in Odin alleen de auto reboot en f-reset time die standaard al aangevinkt zijn.
5 - Klik op de PDA knop en selekteer de Kernel die je gedownload hebt.
6 - Druk op de Start knop. Odin zal nu de Kernel gaan flashen en opnieuw opstarten/rebooten.

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 11 december 2012
  • 01:35

Seeman, ik krijg op mijn Windows (7 Ultimate) steeds een fout melding bij het openen. Ik ben ook erg moe nu. Ik kijk er morgen wel even naar. Anders toch die CWM of die van Chainfire flashen. Ik ga naar bed. Tot morgen eventueel.

Makker

Edit: Goede morgen.
Gedownloade .tar bestand via www.gokhanmoral.com. kan direct bij PDA in Odin geplaatst worden. Het hoeft niet uitgepakt.

Fout gister; Windows was ik opgestart via Boot Camp en die keek nog naar uitpakprogramma's van de Mac. Nu alleen in Windows geen probleem. Was ook laat, dat wel :shy:

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 11 december 2012
  • 09:59

seemann;365032
ik heb dit rar/zip mapje op mn buroblad staan Siyah-s2-v5.0.1-CWM en na uitpakken een mapje meta-inf en ziimage

ik kan nu niet bij mijn sd komen want de telefoon staat in download mode

deze stappen heb ik
Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
4 - Vink verder niets aan in Odin alleen de auto reboot en f-reset time die standaard al aangevinkt zijn.
5 - Klik op de PDA knop en selekteer de Kernel die je gedownload hebt.
6 - Druk op de Start knop. Odin zal nu de Kernel gaan flashen en opnieuw opstarten/rebooten.

Dan heb je de verkeerde, er staat CWM in je bestand, en die kan alleen vanuit recovery geflashed worden. En aangezien je nog niet geroot bent zul je dit bestand niet kunnen gebruiken. Download eerst het TAR Odin bestand. En flash vanaf je computer.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

seemann

seemann

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 december 2012
  • 12:01

nou het is eindelijk gelukt. thanx

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 11 december 2012
  • 13:09

Mooi, dan kan je je info ook aanpassen

<<<——- root = JA!

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.