Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Seeman, ik krijg op mijn Windows (7 Ultimate) steeds een fout melding bij het openen. Ik ben ook erg moe nu. Ik kijk er morgen wel even naar. Anders toch die CWM of die van Chainfire flashen. Ik ga naar bed. Tot morgen eventueel.
Makker
Edit: Goede morgen.
Gedownloade .tar bestand via www.gokhanmoral.com. kan direct bij PDA in Odin geplaatst worden. Het hoeft niet uitgepakt.
Fout gister; Windows was ik opgestart via Boot Camp en die keek nog naar uitpakprogramma's van de Mac. Nu alleen in Windows geen probleem. Was ook laat, dat wel :shy:
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
seemann;365032
ik heb dit rar/zip mapje op mn buroblad staan Siyah-s2-v5.0.1-CWM en na uitpakken een mapje meta-inf en ziimage———- Update van bericht ———-
ik kan nu niet bij mijn sd komen want de telefoon staat in download mode———- Update van bericht ———-
deze stappen heb ik
Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
4 - Vink verder niets aan in Odin alleen de auto reboot en f-reset time die standaard al aangevinkt zijn.
5 - Klik op de PDA knop en selekteer de Kernel die je gedownload hebt.
6 - Druk op de Start knop. Odin zal nu de Kernel gaan flashen en opnieuw opstarten/rebooten.
nou het is eindelijk gelukt. thanx
Mooi, dan kan je je info ook aanpassen
<<<——- root = JA!
ik heb dit rar/zip mapje op mn buroblad staan Siyah-s2-v5.0.1-CWM en na uitpakken een mapje meta-inf en ziimage
ik kan nu niet bij mijn sd komen want de telefoon staat in download mode
deze stappen heb ik
Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
4 - Vink verder niets aan in Odin alleen de auto reboot en f-reset time die standaard al aangevinkt zijn.
5 - Klik op de PDA knop en selekteer de Kernel die je gedownload hebt.
6 - Druk op de Start knop. Odin zal nu de Kernel gaan flashen en opnieuw opstarten/rebooten.