Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

telefoon gaat aan maar start niet op, geen verbinding met usb en batterij probleem (1)

samsunggalaxyprobleem

samsunggalaxyprobleem

• Lid sinds 12 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 december 2012
  • 13:05

Goededag,
Ik heb onlangs een samsung galaxy s2 aangeschaft, tot een week geleden deed die het naar behoren. nu heb ik de probleem dat mijn samsung wel aangaat maar hij komt niet verder dan het welkomst bericht van samsung, er is dus geen mogelijkheid om in te loggen of verdere activiteiten erop te doen.
Nu las ik dat ik mijn samsung kan resetten en mogelijk mijn bestanden daardoor kwijtraak, maar voordat ik dat doe wil ik wel weten of dat wel DE mogelijke oplossing is.
Nog een probleem dat ik zie bij mijn 2 maanden oude toestel is dat bij mijn batterij een uitroepteken staat die na 5 minuten verdwijnt als ik hem in de lader zet, er staat dan wel dat die oplaad maar hij komt nooit verder dan de eerste streepje.
En nog eens een probleem: als ik mijn samsung wil verbinden aan mijn computer staat er MTP USB - Apparaat mislukt, probeerde een ander sturingsprogamma te downloaden, via kies geprobeert en via configuratiescherm naar taakbeheer maar enige wat het opleverde is deze melding: Samsung mobile MTP Device. dit apparaat start niet (code 10).
en deze melding: Kies kan niet verbinden en geen apparaat gegevens ophalen.
Tijdens het verbinden van mijn telefoon aan de computer zat er geen simkaart in, zal het hierdoor komen? ik denk het niet want toen de simkaart erin zat deed die het ook al niet.
Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 16:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.