Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 16:47

Als ik een reeds aangemaakt item in mijn agenda achteraf wil bewerken, krijg ik de boodschap: “Kan dit agenda item niet bewerken”. Het keuze menu beperkt zich dan alsook tot “Wissen en ”Verzenden via“.
Sommige andere items kan ik achteraf dan weer wel bewerken, en geeft het menu bovendien de extra keuze tot ”Wissen, “Verzenden via” en “Bewerken.”
Ik besef dat het wel aan mij zal liggen, maar ik kom er niet uit, hoe ik er toe kan komen dat ik élk item achteraf kan bewerken.
Ik gebruik nu eenmaal graag deze standaard agenda.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 14 december 2012
  • 19:27

Even zoeken, deze vraag is al eerder aan de orde geweest.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

adriaantje

adriaantje

• Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:29

Ik denk dat ik het gevonden heb.
De items die ik aangemaakt heb en die ik achteraf wél kan bewerken, zijn allen gemaakt voor het tijdstip dat ik de update gedaan heb naar 4.0.4.
Al de items die ik nadien maak of maakte, met 4.0.4 dus, kunnen, bij mij althans, niet meer achteraf aangepast worden.
Toch heb ik nog de stille hoop dat ik iets verkeerd doe, en dat het stiekem toch wél kan.
Met “even zoeken” kan het alleszins nog niet. :cry:

SiSco

SiSco

• Lid sinds 26 december 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 14:22

Heb hetzelfde probleem en ben na een zoektocht hier terecht gekomen…

Na het updaten van mijn galaxy s2 naar 4.0.4 kan ik geen nieuwe agenda items meer bewerken. Bestaande items van vóór de update kan ik wel nog bewerken. Voor alle nieuwe items is de knop “bewerken” echter verdwenen. Even zoeken zoals Peter voorstelt levert niks op… Hebben nog meer mensen dit probleem of moet ik mss overstappen naar een andere app ipv de standaard agenda App? Ik vind de standaard agenda eigenlijk best wel handig (als hij werkt).

Weet er iemand hoe dit kan oplost worden?

tks

Ik moet er mss bijzeggen dat het enkel om de items gaat die in de telefoon-agenda opgeslagen zijn. Nieuwe Google agenda items kunnen wel nog worden aangepast. (bij mij althans)

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
adriaantje

adriaantje

• Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 28 december 2012
  • 14:39

SiSco;368892
Nieuwe Google agenda items kunnen wel nog worden aangepast. (bij mij althans)
Ik ervaar dat nadat ik de Google agenda heb geinstalleerd en gesynchroniseerd met de samsung agenda, het probleem nu helemaal van de baan is.
Ik kan terug aampassen in de Samsung agenda.

Zie ook hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/40838-wijzigingen-agenda-afspraak.html

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.