Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ebwd

ebwd

  • Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14 december 2012
  • 18:43

dag mensen,
heb sinds 2 weken een samsung galaxy s2. heb nog geen mobiel internet (14 januari gaat nieuwe simkaart erin.)
Heb problemen met wifi thuis. Telefoon is wel verbonden met router maar de helft van de keren heb ik geen internet. het is heel erg wisselend. dan wel weer een tijdje internet, dan weer een poosje niet, kortom je weet nooit waar je aan toe bent. Op wifi spots buiten de deur draait alles goed. heb wel een vrij oude router (netgear van ziggo) Weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Als ik iets intik bij google vind ie dus de helft van de keren geen hits en als je dan op zoeken drukt loopt het vorderingsstreepje een paar mm op en dat is het dan. als alles wel loopt dan gaat het ook lekker snel.

heb nog geen ervaring met smartphones dus alles is nog nieuw voor mij.

groet, edwin

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 14 december 2012
  • 19:00

Misschien is het kanaal waarop je router uitzend veel gebruikt in de omgeving en word hij weggedrukt door de buren. Heb je op je laptop of ander wifi apparaat deze klachten ook weleens?
Ook moet ik vermelden dat ik ook een netgear van Ziggo heb gehad en dat de stekker daar met enige regelmaat even uit moest om weer fatsoenlijk te kunnen internetten(op alle aangesloten apparaten).

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ebwd

ebwd

  • Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 14 december 2012
  • 19:24

met mijn laptop heb ik geen problemen en de stekker van de router eruit halen helpt ook niet. Ik denk dat ik maar eens van kanaal ga wisselen. Misschien is dat het. Bedankt en je hoort nog van me.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
ficino

ficino

  • Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #4
  • 16 december 2012
  • 11:02

Met deze app kun je heel makkelijk bekijken welk kanaal voor jou het beste is!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
ebwd

ebwd

  • Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 28 december 2012
  • 13:17

heb een nieuwe router gekocht en het probleem is opgelost. heb nu een sitecom en alles loopt goed.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.