Helaas heb ik dit probleem ook! Heb al 2 jaar een SD kaart en 2 blackberrys gebruikt. De eerste (2 jaar oude) gallerij doet het wel op mn samsung maar die van de 2e Blackberry (vorig jaar foto's) niet. Alle foto's die ik van Whatsapp heb ontvangen staan er op en ook de videos zie ik allemaal. Alleen de foto's die ik afgelopen jaar heb gemaakt kan ik niet zien.. Zie dan zwarte thumbnails… Wat kan ik doen? Rescan SD geprobeerd, quickpic, youtube verwijderen.. SD gallerij geforceerd stopgezet en gegevens wissen..
Helaas heb ik dit probleem ook! Heb al 2 jaar een SD kaart en 2 blackberrys gebruikt. De eerste (2 jaar oude) gallerij doet het wel op mn samsung maar die van de 2e Blackberry (vorig jaar foto's) niet. Alle foto's die ik van Whatsapp heb ontvangen staan er op en ook de videos zie ik allemaal. Alleen de foto's die ik afgelopen jaar heb gemaakt kan ik niet zien.. Zie dan zwarte thumbnails... Wat kan ik doen? Rescan SD geprobeerd, quickpic, youtube verwijderen.. SD gallerij geforceerd stopgezet en gegevens wissen..
Helaas heb ik dit probleem ook!
Heb al 2 jaar een SD kaart en 2 blackberrys gebruikt. De eerste (2 jaar oude) gallerij doet het wel op mn samsung maar die van de 2e Blackberry (vorig jaar foto's) niet.
Alle foto's die ik van Whatsapp heb ontvangen staan er op en ook de videos zie ik allemaal.
Alleen de foto's die ik afgelopen jaar heb gemaakt kan ik niet zien.. Zie dan zwarte thumbnails… Wat kan ik doen?
Rescan SD geprobeerd, quickpic, youtube verwijderen.. SD gallerij geforceerd stopgezet en gegevens wissen..