Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cccc

cccc

• Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 december 2012
  • 17:53

Sinds 13 dec. j.l. kan ik plotseling niet meer bellen of smssen. Na 1 maal uit/aan zetten kan ik zeggen en schrijven 1 maal smssen of bellen en daarna verzend het toestel geen smsjes meer en is bellen ook niet meer mogelijk(zo dood als een pier). Naar de winkel terug gegaan. Van alles geprobeerd zelfs een harde reset. Provider gebeld door de medewerker
en die kreeg te horen dat het niet aan vodafoon lag. Verschillende kaarten van vodafoon in het toestel geplaatst maar het euvel bleef. Daarna een kaart van kpn er in gestopt en het toestel deed het perfect. Vodafoon blijft vol houden dat het niet aan hun ligt. Gekke is ik was de derde klant, die toevalligerwijs ook nog gelijktijdig in de winkel aanwezig waren, met alle drie het zelfde euvel en nog frapanter: bij ons alle drie loopt het contract zo rond mei 2013 af.
Mijn vraag is dan ook: heeft iemand de zelfde klacht? En wat te doen?
Groet cccc

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
iDroid

iDroid

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 24 december 2012
  • 18:03

Verkeerde sectie, dit is voor I9100 gebruikers.
————————————————————————————————-
Ik zou zeggen dat het misschien inderdaad ligt aan de ligging van de kaart, soms heb ik dat ook wel en dan moet ik de kaart in en uit halen. Maar vodafone is sowieso een slechte provider. Misschien als je hebt geroot,geflashed enz aan je toestel dat je aan het EFS bestand hebt gezeten, door bijvoorbeeld zelf proberen te unlocken met onhandige apps etc. Ik zou het vragen in de juiste sectie, als je geluk hebt verplaatst een moderator asap.

Zoomy

Zoomy

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 24 december 2012
  • 18:22

…heb je je factuur wel betaald…? :p

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.