Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

paweterings

paweterings

• Lid sinds 31 december 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 14:27

Mijn Samsung Galaxy SII (Android 4.0.3) heeft nu al twee perioden gehad dat hij steeds spontaan afsluit (ca 1 keer per 12 uur). Het eist dan veel geduld om hem weer aan de praat te krijgen: je moet wel 20x op het aan/uit knopje drukken om hem weer aan te krijgen. De eerste keer vond ik na wat zoeken op het internet een oplossing: het zou een zaklampapp zijn die dit veroorzaakt. En (tot mijn verbazing) bleek dit te kloppen: na verwijderen van de app was het probleem over. Recent had ik weer hetzelfde probleem. Ik heb de recentste app (teamviewer) verwijderd en het probleem lijkt nu weer over.
Is dit probleem bekend? Is er een lijst met apps die dit (kunnen) veroorzaken? Komt er een androidupdate die dit probleem oplost?
Dat gratis apps slecht werken (zoals teamviewer) is tot daar aan toe, dat ze het functioneren van je telefoon (en daarmee je bereikbaarheid) zo beïnvloeden gaat toch echt te ver!

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
paweterings

paweterings

• Lid sinds 31 december 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2013
  • 14:01

Na het verwijderen van genoemde apps bleef de telefoon toch spontaan uitgaan. Ik heb de software laten vernieuwen bij een servicecenter naar 4.0.4, maar hij bleef spontaan afsluiten. Ik heb hem nu ter reparatie naar GSMrepareren gestuurd.

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 21 januari 2013
  • 14:26

Toestelspecifiek, dus even naar het SGS2-gedeelte verplaatst

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.