Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Timonius

Timonius

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2013
  • 01:01

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn sd kaart. Ik heb een samsung galaxy s2 en iedere keer als ik iets nieuws op mijn sd kaart zet werkt dat prima. Als ik dan mijn telefoon herstart verwijdert hij alle dingen die ik op de sd kaart heb gezet.

Ik heb mijn sgs2 geroot met een siyah kernel.

Ik heb mijn sd kaart geformateerd op mijn pc en als ik dan bestanden er op zet gaat alles goed tot ik hem weer in mijn telefoon stop dan is die kaart weer leeg… Ook als ik daarna die kaart in de pc stop is hij helemaal leeg (terwijl ik er wel iets op heb gezet).
Heb de kaart ook geformatteerd op de telefoon zelf en denk niet dat het aan de sd kaart ligt.

Kan iemand me helpen? Heb ik wat instellingen verkeerd gezet of zoiets? kan er wat aan gedaan worden?

Groet Timonius

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 10 januari 2013
  • 08:48

Topic verplaatst naar SGS2-gedeelte

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 10 januari 2013
  • 19:35

Ik zou zeggen, flash die Siyah kernel nog eens, want dit lijkt erop dat je (externe?) sd card wordt geformatteerd wanneer je je telefoon opstart. Of kijk eens goed in de ex-tweaks of de st tweaks (afhankelijk van welke Siyah versie) of daar een wis- of formatteer-script in staat dat wordt aangeroepen bij de systeemstart.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.