Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Waarschijnlijk kan dat niet, een .tar (staat voor tarball) is een vorm van een linux archief (misschien vergelijkbaar met een windows .cab file). Mogelijk kun je de zip eerst uitpakken, en de bestanden die je dan krijgt onder linux weer in een tarball zetten, maar of dat kan en hoe, weet ik niet, en dan blijft de vraag of Odin en/of mobile Odin daar iets mee kan.
Als je mobile odin wilt uitproberen, kun je dat toch met een stock rom, één maal uitpakken die zip, dan heb je je .tar.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Bedankt voor je reactie Peter ik dacht dat het kon.
En een rom uitpakken is ook een optie voor mobile odin.
Nee helaas!
Ik heb ook aan iemand van xda daar mijn vraag gesteld en er schijnt geen .tar file in de rom te zitten.
Ik ben wel wat info's rijker om mijn telefoon eens goed op te schonen met wat apps.
Djago020;373624
Nee helaas!
Ik heb ook aan iemand van xda daar mijn vraag gesteld en er schijnt geen .tar file in de rom te zitten.
Ik ben wel wat info's rijker om mijn telefoon eens goed op te schonen met wat apps.
Hallo
Ik heb zarchvier al geprobeerd en android zip maar op één of andere manier kan ik niet flashen op mobile odin
ps ik weet dat je met cwm kunt flashen maar ik wil mobile odin uitproberen.
Djago020