Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beste Jantje, heb je je telefoon geroot? in je profiel onder je naam staat van wel, maar iets zegt me dat dit niet het geval is.
Social Hub is een systeem app van samsung, en is, naar ik weet, zonder root privileges, niet te verwijderen.
Ik heb met het toestel niets gedaan want hij is pas nieuw mijn vorige had deze Apps niet. Maar hoe moet ik te werk gaan om Social Hub te verwijderen?
Als je ICS (android 4.xx) op je toestel hebt,kun je via Instellingen Apps (of Applicaties) Alles (dat is een tabblad) dan omlaag scrollen naar social hub,klik daarop, daar kun je 'm uitzetten. Dat zou genoeg moeten zijn om je probleempje op te lossen.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Ik heb er Android versie 4.04 op staan. Ik kan bij Apps Social Hub alleen stoppen maar als er een smsje of email binnenkomt staan die ook weer in Social Hub ik vind dit zeer irritant.
Blijft er toch maar 1 mogelijkheid over en dat is je toestel “rooten”. Op die wijze kun je met een
file manager de Social Hub verwijderen cq onbruikbaar maken door bv de extensie .apk te wijzigen in .old
Op deze wijze kun je altijd achteraf het eea weer terugzetten.
In belangrijke topics kun je lezen hoe je dat moet doen.
Succes.
Robert.
Ik heb sind kort een Samsung Galaxy S11 met daarop een Apps namelijk Social Hub hoe krijg ik die verwijderd? Daar komen ook de mailtjes en smsjes binnen.