Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

sonnepon

sonnepon

• Lid sinds 22 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 10:11

Sinds een aantal weken heeft mijn vriend het probleem dat zijn batterij binnen 4 uurtjes leeg is. Is niet handig.
Een beetje op internet zitten snuffelen en er kwam vaak uit dat er een firmware upgrade gedaan moest worden. Dat heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat. Omdat ik op kantoor zit en dus makkelijk de telefoon op kan laden hebben we de batterij omgewisseld. Tot mijn verbazing heb ik geen problemen en hij wel. Waar kan het aan liggen dat zijn batterij zo snel leeg is??

Ik heb met mijn samsung het probleem dat ik hem niet aangesloten krijg op Samsung Kies. De laptop ziet de telefoon wel, dus kan de foto etc wel van de telefoon af halen. Maar het programma Kies ziet hem niet. Wat is het probleem?

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 22 januari 2013
  • 10:29

Heeft hij bluetooth, gps, auto synchro aan staan?
Of staat zijn schermhelderheid volop? Dat vreet veel stroom

Je kan ook kijken of hij wakelocks heeft. Dit kun je zien met de app: BetterBatteryStats

Download Playstore
BetterBatteryStats_xdaedition_1.12.0.0RC6.apk - (2.00 MB, 12545 views) *deze is gratis*

Als je de 2e download sla hem dan op bijvoorbeeld op je bureaublad en kopieer deze na je interne geheugen via de usb. Als je dat gedaan hebt ga je op de s2 na Mijn Bestanden en scroll je na beneden en selecteer je betterbatterystats. Installeer deze.

Als je hem geinstalleerd hebt kies je voor Partial Wakelocks. Maar hier het einde van de dag eens een screenshotje van. En plaats die hier. Laadt je telefoon wel tot 100% op en laat hem dan rustig leeg lopen.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 11:16

mijn batterij is soms ook op 7u plat zonder GPS en Wifi, terwijl wanneer ik niet op het werk zit men toestel met wifi aan langer mee gaat, bv uur of 12

dus bij mij ligt het probleem aan het moeite doen van de telefoon voor ontvangst te zoeken of EDGE of HSDPA verbinding te verkrijgen.
Misschien ligt het probleem voor jou daar ook.

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

DDean

DDean

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 14:51

Ik heb ook maanden (tot gister) last van een batterydrain gehad (binnen nachtje leeg op standby), daarnaast regelmatig restarts, knipperende batterijindicator, melding van netstroom terwijl geen netstroom aangesloten, kokende buitenkant.

Heb de USB port vervangen, want daar bleek het dus aan te liggen. Algemeen probleem en via Ebay nieuwe usb-port besteld. Telefoon openschroeven, Youtube erbij voor handleiding en 25 min later alle problemen verholpen.

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2013
  • 12:32

bij mij was het voor vandaag prima, vandaag ineens volgend resultaat, terwijl ik hetzelfde doe als op een andere dag:

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.