Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mmmmvdv

mmmmvdv

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 21:07

Sinds een paar dagen is het weer helemaal in orde..............? Bedankt voor het meedenken. Mrt

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
Rajeev

Rajeev

• Lid sinds 11 januari 2013
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 21:30

Zou ik alstublieft mogen weten wat u allemaal heeft uitgevoerd, want ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als u en ik baal er ontzettend van! Bij voorbaat hartelijk dank!

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
EvP

EvP

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 22:24

Ook mijn galaxy s2 valt spontaan uit. Diverse acties uitgevoerd zoals automatisch synchroniseren van diverse apps uit te zetten en een app killer geinstalleerd. Niets mocht baten. Het toestel viel alleen buitenshuis uit. Door wifi uit te zetten voordat ik de deur uitga, treedt het probleem niet op. Probleem is alleen dat ik regelmatig vergeet wifi uit te zetten en dan valt het toestel vrijwel gelijk weer uit.
Het toestel is een maand oud en de spontane uitval dateert van de laatste twee weken. Ik heb gezocht naar een instelling waarmee je wifi automatisch laat uitzetten als wifi geen internet access point kan vinden o.i.d. maar niet gevonden.
Heeft iemand een tip hoe ik dit wifi / spontane uitval probleem kan oplossen?
Ik lees dat Maarten een soortgelijk probleem had. Kun je ajb jouw oplossing delen? En herken je de combinatie wifi en spontane uitval toestel?
Alvast bedankt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.