Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zit dat niet bij instellingen>beweging? Op de 4.0.3/4 versie ken ik deze optie niet.
Klinkt misschien dom, maar dat lijkt bij de mijne ook. Alleen heeft dat meer te maken met richtingsverandering van de luidspreker door het bewegen van de telefoon....
Zit dit niet bij de instellingen van de mp3-speler of bij de instellingen van de telefoon?
Bedankt voor de reacties. Nee het zit niet bij instellingen, hij zou het dan immers altijd moeten doen en dat is niet zo. Hij heeft dagen dat er helemaal niets aan de hand is en dan ineens kan ik hem niet in mijn broekzak stoppen of het geluid valt uit of is ineens veel harder.
Hallo, Mijn S2 zet sinds kort soms het geluid automatisch luider of zachter als ik mijn telefoon beweeg. Dit is bijzonder irritant bij het afspelen van video of mp3 bestanden. Aan de android versie kan het niet liggen omdat ik 3 dagen geleden een upgrade heb gedaan van 4.0.3 naar 4.2.1. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de reacties.