Hallo, het is misschien al de revue gepasseerd maar heb het niet gevonden. Hoe kan ik apps in de Google playstore kopen zonder een creditcard te hebben, en woonachtig te België. Grtz
Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
Hallo, het is misschien al de revue gepasseerd maar heb het niet gevonden. Hoe kan ik apps in de Google playstore kopen zonder een creditcard te hebben, en woonachtig te België. Grtz
Dat is inderdaad al zeer vaak de revue gepasseerd, kijk maar eens onderaan deze pagina. Daar staan al een aantal gelijke topics. Zoeken op creditcard geeft ook al zeer veel resultaten en het staat zelfs in de Wiki: Geen creditcard, wel apps kopen! - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Daarom is dit topic gesloten, gelieve aan te sluiten bij een al bestaand topic
Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
[mod]Dat is inderdaad al zeer vaak de revue gepasseerd, kijk maar eens onderaan deze pagina. Daar staan al een aantal gelijke topics. Zoeken op creditcard geeft ook al zeer veel resultaten en het staat zelfs in de Wiki: [url=http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Tutorial:Geen+creditcard+wel+apps+kopen]Geen creditcard, wel apps kopen! - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld[/url] Daarom is dit topic gesloten, gelieve aan te sluiten bij een al bestaand topic[/mod]