Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 08:47

En hier ik weer. Ik heb sinds kort dus eindelijk de nieuwe update naar JB gehad,een officiële welteverstaan gezien ik wegens garantie-redenen nog niet geroot ben, werkt tot nu toe heel goed maar soms kom ik wel van die kleine vervelende dingetjes tegen. Zoals nu Swype. Voordien (bij GB) gaf swype tussen elk woord een automatische spatie ( indien aangevinkt) en dit niet alleen bij sms'en maar ook bij de browser, FB en andere functies. Nu viel me weer op dat bij JB die spatie-functie alleen werkt bij bijv. sms'en en Notities maar niet bij Facebook of tijdens het ingeven van iets in de browser. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? ( PS : ja, ik heb bij swype/instellingen automatische spaties wel degelijk aangevinkt) Thx alvast...

Bewerkt (21 mei 2013 13:50)
csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 12:24

Precies toch een serieus probleem als niemand me kan helpen....:(

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)
starkimmie

starkimmie

• Lid sinds 08 april 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 13:17

Ik heb hetzelfde probleem. Die van mij is origineel nog.. alleen automatische updates gedaan, maar sinds de laatste update wil swype met automatisch spaties niet in intrnet explorer. Wel in e-mail als app, maar niet in explorer.. HELP wordt er gek van!!

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 9 april 2013
  • 00:08

Ik heb nergens last van. Heb je al eens geprobeerd om een reboot met cache wipe te doen (even zoeken in dit forum of googlen)

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)
Limbo2121

Limbo2121

• Lid sinds 13 april 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 april 2013
  • 17:04

congusto;398604
Ik heb nergens last van. Heb je al eens geprobeerd om een reboot met cache wipe te doen (even zoeken in dit forum of googlen)

Ik heb deze week ook JB erop gezet en inderdaad, swype werkt alleen nog maar prima in mails, maar als je iets wilt intypen op het internet dan geen hoofdletters en geen spaties, ook niet na aan- en uitzetten, ook niet na reboot met cache wipe. Ook niet na resetten naar fabrieksinstellingen Ik zou wel graag willen weten hoe dit op te lossen.
Overigens krijg ik ineens ook geen pushberichten meer van SongPop. Erg vreemd allemaal!!

Bewerkt (21 mei 2013 14:33)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 14 april 2013
  • 09:36

Wellicht zit het in de versie van JB dat Ik geen probleem heb een jullie wel. Let wel: in de url balk waar je het website adres invult krijg ik ook geen automatische spaties, maar ergens anders op een pagina (zoals in dit bericht) krijg ik ze wel. Ik heb de xwlsn versie van 4.1.2 die uitgebracht is in de Nordic countries met Odin geïnstalleerd. Via de automatische updates kom je nog niet verder dan xwlsd. Wellicht is het een poging waard om xwlsn er over heen te zetten. Dan wordt je batterij verbruik ook gelijk beter. Xwlsn is te downloaden via sammobile. Zie elders op dit forum hoe je eea moet doen.

Bewerkt (21 mei 2013 14:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.