Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Darkgod

Darkgod

• Lid sinds 03 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 22:58

ik heb vandaag de nieuwe software update ontvangen en geinstalleerd,maar nu krijg ik op geen enkele manier een favorietentoets van een internetpagina geplaatst op mn bureaublad.ook kan ik mn mp3 speler niet meer bedienen als het scherm uit is en dat ik dan via de middelste knop bv door de nummers heen kan zappen,weet iemand hoe?het gaat om de galaxy 2

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)
Marije

Marije

• Lid sinds 05 maart 2013
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 11:49

Ik heb ontdekt dat je vanuit je browser favorieten op het bureaublad kunt plaatsen. Je doet dit door naar de favorieten/bladwijzer te gaan, de betreffende favoriet lang ingedrukt te houden en dan te kiezen voor Snelkoppeling naar Startpagina. Lukt in ieder geval (uiteraard) met de standaard browser, maar ook met bv Boat browser. Bij de standaard krijg je wel een mooier icoontje erbij (favico).

Darkgod

Darkgod

• Lid sinds 03 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 13:32

Die optie had ik voor de update,nu niet meer,de optie sneltoets aanmaken,maar verder vind ik dit niet terug in mn gsm

Marije

Marije

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 14:06

Welke browser app gebruik je?

Darkgod

Darkgod

• Lid sinds 03 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 15:39

Gewoon de standaard explorer

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)
Marije

Marije

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 16:34

Als je deze opent heb je helemaal rechtsboven in je scherm het icoontje van de favorieten (. Tik hier op en je krijgt een overzicht van alle favorieten, of je kunt deze hier toevoegen. Hou de favoriet die je toe wilt voegen lang ingedrukt met je vinger, er verschijnt vervolgens een keuzemenu. Kies "Sneltoets toevoegen" en hij zet hem op je homescreen. Zorg wel dat er ruimte op je homescreen is (1x1) anders werkt het niet. Of bezoek de pagina waar je een snelkoppeling wilt maken en druk op de menutoets (links van de homeknop). Kies "Sneltoets toevoegen" en hij maakt hem ook!

Darkgod

Darkgod

• Lid sinds 03 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 22:08

heb de gsm opnieuw opgestart en nu verschijnen wel ineens die snelkoppelingen,raar... verder het probleem met de mp3 speler blijft,kan nergens n instelling vinden waardoor ik deze kan bedienen via de menuknop als de gsm op standby staat,voorheen lichtte dan de speler op als ik op die knop duwde om door de nummers heen te zappen [COLOR="silver"][center]---------- Update van bericht ----------[/center][/COLOR] heb de gsm opnieuw opgestart en nu verschijnen wel ineens die snelkoppelingen,raar... verder het probleem met de mp3 speler blijft,kan nergens n instelling vinden waardoor ik deze kan bedienen via de menuknop als de gsm op standby staat,voorheen lichtte dan de speler op als ik op die knop duwde om door de nummers heen te zappen

Noeme

Noeme

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 16:00

Dat met die favorieten op internet had ik ook, werkt nu anders, maar snel: ga naar de standaard widget S-favorieten en sleep deze naar een (leeg) beginscherm, daarna vliegen je favorieten op internet naar binnen. Gisteren ontdekt na de update.

———- Update van bericht ———-

Die “Sneltoets toevoegen” staat bij mij niet in het menu linksonder, vreemd …

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.