Ik kan geen afspraken meer “uploaden” vanuit mijn S2 naar de google agenda.o_O
Afspraken welke ik met mijn Motorola tablet maak krijg ik wel nog op mijn google agenda, dus in principe werkt het wel.
Omgekeerd werkt het wel, ik krijg dus wel mijn gemaakte afspraken in de Google agenda binnen op mijn S2, zelfs is het zo dat deze afspraken er 2 maal opkomen.
Mijn gmail adres staat als standaard ingesteld, en ik gebruik CalenGoo als interface
Wat loopt er hier verkeerd ?
M Vr Gr
Poesje
Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
Hallo, zoals ik reeds meldde in de titel: Ik kan geen afspraken meer "uploaden" vanuit mijn S2 naar de google agenda.o_O Afspraken welke ik met mijn Motorola tablet maak krijg ik wel nog op mijn google agenda, dus in principe werkt het wel. Omgekeerd werkt het wel, ik krijg dus wel mijn gemaakte afspraken in de Google agenda binnen op mijn S2, zelfs is het zo dat deze afspraken er 2 maal opkomen. Mijn gmail adres staat als standaard ingesteld, en ik gebruik CalenGoo als interface Wat loopt er hier verkeerd ?:( M Vr Gr Poesje
Hallo,

zoals ik reeds meldde in de titel:
Ik kan geen afspraken meer “uploaden” vanuit mijn S2 naar de google agenda.o_O
Afspraken welke ik met mijn Motorola tablet maak krijg ik wel nog op mijn google agenda, dus in principe werkt het wel.
Omgekeerd werkt het wel, ik krijg dus wel mijn gemaakte afspraken in de Google agenda binnen op mijn S2, zelfs is het zo dat deze afspraken er 2 maal opkomen.
Mijn gmail adres staat als standaard ingesteld, en ik gebruik CalenGoo als interface
Wat loopt er hier verkeerd ?
M Vr Gr
Poesje