Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sygic Aura (v11.2.6) verplaatsen naar extern SD kaart onder JellyBean v4.1.2 (7)

Dead_Silence

Dead_Silence

• Lid sinds 14 januari 2012
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 08:16

Hallo allemaal,

Afgelopen heb ik me suf gezocht op internet om na de update van mijn S2 van GB v2.3.6 => JB 4.1.2 de Sygic (v11.2.6) mappen op mijn externe SD kaart te zetten. In de tijd van GB v2.3.6 gebeurde dit vanzelf door de Sygic apk te draaien, nu op JB v4.1.2. installeert Sygic de mappen in het interne telefoongeheugen.

Alle methodes van aanpassen van paden in settings.ini of database.xml of welke combinatie daarvan ook leidden niet tot een werkend geheel. D.w.z. na verplaatsing van alles behalve base-is-ok.txt en database.xlm in de Aura folder op mijn intern telefoongeheugen naar de Aura folder op mijn externe SD kaart en daarna Sygic opstartend, wordt alles weer opnieuw gedownload via WiFi en in het interne telefoongeheugen gezet.

Ik zou bijna zeggen dat het probleem zit in het niet herkennen van de folder “Extsdcard” in JB, in tegenstelling tot de “external_sd” folder in GB v2.3.6 door Sygic 11.2.6. Het maakt dan niet uit wat je verandert in settings.ini of database.xml.

Wie kan mij first-time-tight de oplossing geven? Alvast bedankt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:57)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 maart 2013
  • 09:01

Je draait nog een oude versie van Sygic, misschien ligt het daaraan.
Updaten via de Play Store want die zit al op 12.2.2.

Dead_Silence

Dead_Silence

• Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 11:01

pklijzing;389202
Je draait nog een oude versie van Sygic, misschien ligt het daaraan.
Updaten via de Play Store want die zit al op 12.2.2.

Dank voor reactie, maar zelfde probleem.

UPDATE: oplossing al gevonden. Ik heb wat gespeeld met aantal /../ in de paden in de settings.ini file en toen deed-ie het ineens. Het aanpassen van database.xml was niet nodig.

Adrank

Adrank

• Lid sinds 25 maart 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 12:57

Beste,

Ik gebruik een Samsung Galaxy S3 mini en heb te maken met hetzelfde probleem. Kun je me misschien aangeven wat er allemaal gewijzigd moet worden in de settings.ini file. Ik kom er niet uit.
Alvast bedankt.

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)
Dead_Silence

Dead_Silence

• Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 12 april 2013
  • 22:43

Adrank;394400
Beste,

Ik gebruik een Samsung Galaxy S3 mini en heb te maken met hetzelfde probleem. Kun je me misschien aangeven wat er allemaal gewijzigd moet worden in de settings.ini file. Ik kom er niet uit.
Alvast bedankt.

Check this out: sygic maps on external sd ICS - xda-developers

———- Update van bericht ———-

Als het niet lukt, laat maar weten. Ik gebruik nu Sygic 13.1.0. Als je eerst dit programma installeert en de mappen download. doe dan het volgende: 1) Knip de folder MAPS in de SYGIC folder van je telefoongeheugen en plaats deze folder MAPS in de root van SD kaart. 2) pas de SETTINGS.INI file aan door onderstaande regels op te zoeken en deze te vervangen door die hieronder staan. 3) save SETTINGS.INI; Path to folder with Maps
m_strSetMapPath=/../../../extSdCard/Maps
; Path to folder with Content Informations (content.info, content.lic, footprint.info)
m_strSetContentPath=/../../../extSdCard/Maps

Bewerkt (21 mei 2013 14:33)
Adrank

Adrank

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 14:52

Helaas lukt het me niet, moet de tekst van m_strSetMapPath=/../../../extSdCard/Maps letterlijk overgeschreven worden?

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
Adrank

Adrank

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 11:24

Op 25 maart heb ik aangegeven dat wijziging zoals Dead Silence op 14 januari 2013 niet lukt, helaas is daar nog geen antwoord op gekomen. Ik heb inderdaad Sygic 13.1.0 geïnstalleerd en deze werkt probleemloos, blijf echter met het probleem van de Maps op de interne kaart zitten. Graag nadere uitleg.

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.