Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Michael_

Michael_

  • Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 maart 2013
  • 13:42

Beste Androidliefhebbers,

Vandaag ging mijn Samsung Galaxy S2 totaal niet meer aan, ik vermoed een defecte accu. Maar ook het touchscreen werkte de laatste weken al niet lekker en doordat ik een verzekering bij mijn telefoon heb afgesloten werd deze keurig dezelfde dag nog opgehaald.

Nu weten wij allemaal van een rom flashen en het rooten van je telefoon gaat deze niet spontaan kapot. (Ik heb namelijk niks aan voltages etc. gedaan, puur alleen de rom)

Verwachten jullie dat een reparatiecentrum dit kan zien? Zoja doen ze hier moeilijk over ten aanzien van de reparatie of mocht dit niet baten ten aanzien van een nieuw toestel?

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)
AndroidGeert

AndroidGeert

  • Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • #2
  • 12 maart 2013
  • 13:45

Ze zouden het kunnen zien.

Maar als het rooten niet de oorzaak is geweest, bijvoorbeeld bij een kapotte usb, dan mogen ze dit niet door root afwijzen dat het onder de garantie valt.
Geert

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #3
  • 12 maart 2013
  • 14:27

AndroidGeert;389591
Ze zouden het kunnen zien.

Maar als het rooten niet de oorzaak is geweest, bijvoorbeeld bij een kapotte usb, dan mogen ze dit niet door root afwijzen dat het onder de garantie valt.
Geert

Maar ze kunnen/zullen het wel misschien proberen met als gevolg een hele tijd heen en weer bellen, mailen…. en ondertussen is je telefoon nog steeds niet gerepareerd.

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Michael_

Michael_

  • Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • #4
  • 12 maart 2013
  • 15:17

AndroidGeert;389591
Ze zouden het kunnen zien.

Maar als het rooten niet de oorzaak is geweest, bijvoorbeeld bij een kapotte usb, dan mogen ze dit niet door root afwijzen dat het onder de garantie valt.
Geert

Ik heb sowieso een aanvullende verzekering naast mijn garantie, deze dekt neem ik aan ook wat meer dan een garantie.

Maar zoals ik boven vermeldt een touchscreen probleem en een probleem dat de telefoon niet meer aangaat. Daarnaast heb ik hem al anderhalf jaar geroot en meerdere keren geflasht dus daar zou het in principe niet aan moeten liggen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)
Michael_

Michael_

  • Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 maart 2013
  • 20:17

Nou, gebeld met de verzekering en ze hebben mij gemeld dat er een financiële vergoeding bij de Belcompany ligt voor een nieuw toestel uit te zoeken. De medewerker aan de telefoon kon mij geen bedrag zeggen maar ging er vanuit dat het genoeg zou zijn om minimaal de S2 te kunnen kopen, maar daar ging hij vanuit.

Nu heb ik twee vragen:
- De S2 kost nog 439 euro staat op de website van Belcompany, verwachten jullie dat ik echt dit bedrag zou kunnen ontvangen of probeerde deze man mij blij te maken met een dode mus?
- Indien dit het geval is, zou het dan ook mogelijk zijn om 200/250 euro bij te leggen voor de S4 over een een paar weken?

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)
Roy97

Roy97

  • Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • #6
  • 27 maart 2013
  • 20:20

Als ze 439 euro uitkeren is het mooi.

Als je dan 200 euro hebt liggen zou ik straks de S4 Pakken.
Dan heb je een High-End toestel!

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505


Michael_

Michael_

  • Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • #7
  • 27 maart 2013
  • 20:34

Dat lijkt me zeker mooi, de berekening: 24x 40/45 euro per maand = 960/1080 euro
Of 200/250 + 15 euro sim-only X 24 = 560/610 dus dat lijkt me al duidelijk een goedkopere optie. En mijn abonnement is in Mei afgelopen dus dat zou perfect uitkomen. Alleen omdat de S4 nog niet in de schappen ligt weet ik niet of dit eventueel mogelijk is.

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.