Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tbear

tbear

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 08:28

Als ik mijn telefoon aansluit op mijn oplader laad mijn telefoon niet meer op. Het is heel vreemd. Gisteren was ik mijn telefoon aan het opladen zonder problemen, maar het was nog niet volledig opgeladen en ik haalde hem eraf want ik ging voetbal kijken met mijn telefoon. Toen ik hem later in de avond weer aansloot op mijn oplader laadde hij niet meer op. Ik heb het met mijn USB en normale oplader geprobeerd. Ook heb ik er een andere batterij ingedaan en ook dat werkt niet. Het vreemde is wel dat zodra ik mijn telefoon aansluit op mijn oplader terwijl de telefoon uit is de telefoon aangaat. Er staat dan ook aangegeven dat de telefoon aan het opladen is, maar dat is dus absoluut niet het geval. Als ik de telefoon aan een oplader aansluit terwijl de telefoon aan is dan komt er niet te staan dat de telefoon aan het opladen is.

Iemand een oplossing?

Bewerkt (21 mei 2013 14:00)
Marije

Marije

• Lid sinds 05 maart 2013
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 08:58

Telefoon even opnieuw opstarten?

Anders kun je proberen de accu verwijderen en weer terug te plaatsen terwijl het toestel aan de lader hangt.

tbear

tbear

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 12:26

Nee dat werkt helaas ook niet. Het is heel vreemd. Normaliter start een telefoon namelijk ook niet op wanneer een oplader wordt aangesloten. Heel vreemd allemaal.

inMind

inMind

• Lid sinds 29 september 2012
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 19:39

tbear;390257
Nee dat werkt helaas ook niet. Het is heel vreemd. Normaliter start een telefoon namelijk ook niet op wanneer een oplader wordt aangesloten. Heel vreemd allemaal.

Het zou kunnen dat het aan de USB connector ligt waar je de oplader in je telefoon doet. Hoe oud is je toestel?

Bewerkt (21 mei 2013 14:01)

Samsung Galaxy S2
Cyanogenmod 10.2
CWM recovery
Stock CM kernel

tbear

tbear

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 20:06

inMind;390379
Het zou kunnen dat het aan de USB connector ligt waar je de oplader in je telefoon doet. Hoe oud is je toestel?
Van begin januari, maar dat is het ook niet. Ben naar een telefoonwinkel gegaan en ook met de oplader van hen hetzelfde probleem. Nu probeer ik een hard reset te doen, maar ik kom maar niet in het systeem. Heb deze video gevolgd Samsung Galaxy S2 - Volledige reset (ITVraag.nl) - YouTube
maar mijn telefoon start telkens op. Is er inmiddels iets veranderd wat ik moet doen?

Bewerkt (21 mei 2013 14:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.