Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zie dat je weer terug bent… Mooie omgeving/foto!
Ik heb zelfde probleem met mijn Note 2.
Toen ik 4.1.2 had op mijn s2 lukte dit ook niet meer.
Erg raar…
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
ik raad je de app wallpaper wizardrii aan voor u achtergronden aan te passen ,
angelo35;390384
ik raad je de app wallpaper wizardrii aan voor u achtergronden aan te passen ,
Iemand nog ideeën? Zojuist op een S3 geprobeerd en dat ging een stuk beter. Lijkt echt op een specifieke bug op de S2.
Sander M;391120Zie bericht 23 hier
Iemand nog ideeën? Zojuist op een S3 geprobeerd en dat ging een stuk beter. Lijkt echt op een specifieke bug op de S2.
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Hey Sander,
Ik vind het ook een mooie foto en heb hem even op mijn tel gezet. Hij is wat smal, maar akls je goed kijkt verschuift hij keurig mee met de homepages.
7242
7243
7244
Ik gebruik ADW-Ex al heel lang en ben daar uitermate tevreden mee. Bij een bredere foto is het verschuiven met de homepage nog duidelijker. Ik kan ook je foto ‘breed’ maken en dan op mijn tel. zetten. Wil je dat ook zien?
Makker
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Kijk het kan dus wel!
Hoe heb je hem ingesteld Makker? Vanuit de galerij app of anders?
Sander M;391319Ik heb de foto via de Mac (in Windows PC kan ook) in pictures van de interne SD gestopt. Met ‘achtergrond’ bij instellingen of ‘startscherm’ bij ‘display’ of direct instellingen ->'wallpaper' haal ik hem via QuickPic (gratis app) Wallpaper tevoorschijn en bepaal hoe die er uit moet zien. Ik kan met ADW Ex het formaat nog veranderen (groter/kleiner/draaien), maar dat heb ik in het voorbeeld hierboven niet gedaan. Het is gewoon puur de foto van jou.
Kijk het kan dus wel!
Hoe heb je hem ingesteld Makker? Vanuit de galerij app of anders?
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Vreemd hoor, het lukt bij mij toch niet op het te reproduceren wat jij laat zien.
Als ik via Quickpic probeer te resizen krijg ik toch ‘kromme’ verhoudingen en gaat het deze kant op.
Hoi,

Iets waar ik nog niet uit ben sinds de Jelly Bean update is hoe je een scherm achtergrond in portret modus kan kiezen.
Zoals voor mijn vergrendel scherm. Ik heb een leuk plaatje in portret stand van de wintersport.
Maar altijd komt dat blauwe raster om hem bijna 2 keer zo klein te maken.
Tevens klopt het raster niet eens met wat het uiteindelijk word.
Iemand een idee?
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.