Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Verder weet ik zo geen oplossing. Je kan een APK Downloaden van de play store en die opnieuw installeren.
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Jolteon258;390399
En weet er iemand ook misschien een soort van vervanger voor play store ik ken 4shared en ***** maar ik kan geen apps downloaden zoals nu.nl of whats app.
Whatsapp kan je gewoon van hun site downloaden toch?
Jolteon258;390399
Hallo,
ik ben nieuw op dit site en heb speciaal een acount gemaakt om een forum te maken
Sinds kort is de nieuwe officiële update voor samsung Galaxy s2 uitgekomen.
het is de jelly bean update. En iedere keer als ik op play store of een andere google app ga dan zit het vast en kreeg ik een melding dat google play is gestopt. Toen ik dit de eerst keer kreeg ging ik op andere forums kijken en opzoeken via google. Ik deed alles wat ik kon vinden op internet. Vele zeggen dat ik naar instellingen moet gaan en dan naar applicatiebeheer en dan alles en dan naar google play en dan de cache wissen en gedwonge stoppen en dat ook bij google frame. Ik heb het heel veel keren gedaan maar het werkt gewoon niet. Ik heb me mobiel al twee keer factory reset gedaan en ik kreeg steeds hetzelde probleem. Nadat ik het had factory reset moest ik me aanmelden met google acount en toen kreeg ik de melding.
ik hoop dat er iemand me kan helpen en als er andere samsung galaxy s2 gebruikers zijn en ook de update gehad hebben hebben jullie dit probleem ook?
En weet er iemand ook misschien een soort van vervanger voor play store ik ken 4shared en ***** maar ik kan geen apps downloaden zoals nu.nl of whats app.
Genntchu;390468
Download gewoon je apps hier:
https://play.google.com/store?hl=nl
Het wordt meteen op je toestel geïnstalleerd.
MijnAndroid;390426
Whatsapp kan je gewoon van hun site downloaden toch?
Roy97;390416
Verder weet ik zo geen oplossing. Je kan een APK Downloaden van de play store en die opnieuw installeren.
MijnAndroid bedoelde dat je whatsapp rechtstreeks van hun site kan downloaden.
Ga met je mobiel naar WhatsApp :: Home
ik wist niet dat hij dat bedoelde. ik heb whats app gedowload via de site maar helaas kon dat niet bij all apps
Genntchu;390536
MijnAndroid bedoelde dat je whatsapp rechtstreeks van hun site kan downloaden.
Ga met je mobiel naar WhatsApp :: Home
hallo, ik heb een samsung galaxy S2 en mijn play store werkt al een tijdje niet meer.
Ik heb nu mijn gsm reset maar mijn play store werkt nog altijd niet, wat nu?
Hallo,
ik ben nieuw op dit site en heb speciaal een acount gemaakt om een forum te maken
Sinds kort is de nieuwe officiële update voor samsung Galaxy s2 uitgekomen.
het is de jelly bean update. En iedere keer als ik op play store of een andere google app ga dan zit het vast en kreeg ik een melding dat google play is gestopt. Toen ik dit de eerst keer kreeg ging ik op andere forums kijken en opzoeken via google. Ik deed alles wat ik kon vinden op internet. Vele zeggen dat ik naar instellingen moet gaan en dan naar applicatiebeheer en dan alles en dan naar google play en dan de cache wissen en gedwonge stoppen en dat ook bij google frame. Ik heb het heel veel keren gedaan maar het werkt gewoon niet. Ik heb me mobiel al twee keer factory reset gedaan en ik kreeg steeds hetzelde probleem. Nadat ik het had factory reset moest ik me aanmelden met google acount en toen kreeg ik de melding.
ik hoop dat er iemand me kan helpen en als er andere samsung galaxy s2 gebruikers zijn en ook de update gehad hebben hebben jullie dit probleem ook?