Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
djerbaantje;390695
Hallo, het gaat over de GALAXY S2. Ik heb met spelen in de settings, talkback aangezet en krijg het niet meer hersteld.
Ik kom wel in de settings maar kan niet naar beneden scrollen, het werkt met touch en 2x tab.
Bij alles wat ik doe wordt ik begleid door een stemmetje, maar die heb nu wel genoeg gehoord.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
bvbd Djerbaantje.
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
scrollen is met 2 vingers
ga naar instellingen en daar toegankelijkheid kiezen! (eventueel dubbel klikken met vinger voor iets aan of uitzetten)
Laat mij weten of het gelukt is!
Het had op de Nexus 10 hetzelfde probleem: hoe de TalkBack uitschakelen? Bij 1 keer aanraken hoor je de uitleg (in het Engels), maar snel een tweede keer aanraken activeert die functie. Als je zodoende op de Instellingenpagina gekomen bent, geef je een dubbele tik links naast AAN ,d.w.z. UIT. Daarna krijg je de vraag of je TalkBack uitgeschakeld wilt hebben.
Succes.
Beste in nood zijnder,
houd twee vingers op het scherm om te scrollen.
Dan lukt het wel…
Mvg Redder in Nood.
psss
Laat even weten of het je is gelukt!
OKay bij is dit gelukt, Bedankt voor alles hulp, dit was geweldig!
Hallo, het gaat over de GALAXY S2. Ik heb met spelen in de settings, talkback aangezet en krijg het niet meer hersteld.
Ik kom wel in de settings maar kan niet naar beneden scrollen, het werkt met touch en 2x tab.
Bij alles wat ik doe wordt ik begleid door een stemmetje, maar die heb nu wel genoeg gehoord.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
bvbd Djerbaantje.