Klopt, ik heb het zelfde probleem maar dan op een Archos 101d neon. Ook bij mij komt er automatisch het bericht telkens omhoog als ik het weg klik. Soms werkt ie heel even. In die tijd zou je, je tablet/telefoon kunnen reseten. Bestanden overzetten is denk ik bijna onmogelijk qua gezien de tijd die je hebt dat het bericht weg is. Probeer je Tablet/telefoon op te starten in safe mode. (Power-knop in gedrukt, dan de knop uitschakelen ingedrukt en herstarten op safe mode. Heb je ongeveer 1 minuut de tijd.
Klopt, ik heb het zelfde probleem maar dan op een Archos 101d neon. Ook bij mij komt er automatisch het bericht telkens omhoog als ik het weg klik. Soms werkt ie heel even. In die tijd zou je, je tablet/telefoon kunnen reseten. Bestanden overzetten is denk ik bijna onmogelijk qua gezien de tijd die je hebt dat het bericht weg is. Probeer je Tablet/telefoon op te starten in safe mode. (Power-knop in gedrukt, dan de knop uitschakelen ingedrukt en herstarten op safe mode. Heb je ongeveer 1 minuut de tijd.
Klopt, ik heb het zelfde probleem maar dan op een Archos 101d neon.
Ook bij mij komt er automatisch het bericht telkens omhoog als ik het weg klik.
Soms werkt ie heel even. In die tijd zou je, je tablet/telefoon kunnen reseten. Bestanden overzetten is denk ik bijna onmogelijk qua gezien de tijd die je hebt dat het bericht weg is. Probeer je Tablet/telefoon op te starten in safe mode. (Power-knop in gedrukt, dan de knop uitschakelen ingedrukt en herstarten op safe mode. Heb je ongeveer 1 minuut de tijd.