Vanwege de veranderde UI in Jelly Beam heb ik besloten om voorlopig op ICS te blijven. Draai nu de Stock ICS 4.0.4 van Samsung maar heb mijn telefoon wel geroot met de Siyah Kernel om via Titanium Backup een aantal apps uit te kunnen zetten die ik toch nooit gebruik en zo het systeem wat slanker en soepeler te maken. Ben heel tevreden met hoe ie nu werkt, alleen Google Now lijkt mij toch wel erg leuk om uit te proberen/te hebben.
Op diverse forums lees ik dat dat wel kan maar alleen als je een deodexed ROM hebt. Volgens mij is de Stock Rom niet deodexed toch?
Kan het dus wel of niet met de Stock ICS en zo ja, welke bestanden moet ik dan flashen?
Alvast bedankt!
Bewerkt (21 mei 2013 14:18)
Vanwege de veranderde UI in Jelly Beam heb ik besloten om voorlopig op ICS te blijven. Draai nu de Stock ICS 4.0.4 van Samsung maar heb mijn telefoon wel geroot met de Siyah Kernel om via Titanium Backup een aantal apps uit te kunnen zetten die ik toch nooit gebruik en zo het systeem wat slanker en soepeler te maken. Ben heel tevreden met hoe ie nu werkt, alleen Google Now lijkt mij toch wel erg leuk om uit te proberen/te hebben. Op diverse forums lees ik dat dat wel kan maar alleen als je een deodexed ROM hebt. Volgens mij is de Stock Rom niet deodexed toch? Kan het dus wel of niet met de Stock ICS en zo ja, welke bestanden moet ik dan flashen? Alvast bedankt!
Vanwege de veranderde UI in Jelly Beam heb ik besloten om voorlopig op ICS te blijven. Draai nu de Stock ICS 4.0.4 van Samsung maar heb mijn telefoon wel geroot met de Siyah Kernel om via Titanium Backup een aantal apps uit te kunnen zetten die ik toch nooit gebruik en zo het systeem wat slanker en soepeler te maken. Ben heel tevreden met hoe ie nu werkt, alleen Google Now lijkt mij toch wel erg leuk om uit te proberen/te hebben.
Op diverse forums lees ik dat dat wel kan maar alleen als je een deodexed ROM hebt. Volgens mij is de Stock Rom niet deodexed toch?
Kan het dus wel of niet met de Stock ICS en zo ja, welke bestanden moet ik dan flashen?
Alvast bedankt!