Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wolfje

wolfje

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2013
  • 15:30

Vanwege de veranderde UI in Jelly Beam heb ik besloten om voorlopig op ICS te blijven. Draai nu de Stock ICS 4.0.4 van Samsung maar heb mijn telefoon wel geroot met de Siyah Kernel om via Titanium Backup een aantal apps uit te kunnen zetten die ik toch nooit gebruik en zo het systeem wat slanker en soepeler te maken. Ben heel tevreden met hoe ie nu werkt, alleen Google Now lijkt mij toch wel erg leuk om uit te proberen/te hebben.

Op diverse forums lees ik dat dat wel kan maar alleen als je een deodexed ROM hebt. Volgens mij is de Stock Rom niet deodexed toch?

Kan het dus wel of niet met de Stock ICS en zo ja, welke bestanden moet ik dan flashen?

Alvast bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 14:18)
wolfje

wolfje

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 2 april 2013
  • 14:36

…ik ben inmiddels toch maar over gestapt naar 4.1.2 JB dus dit topic kan dicht, bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 14:21)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.