Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dannyd

dannyd

• Lid sinds 31 maart 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 22:43

galaxy S2 Beste mensen,
Na een update (4.1.2) te hebben ondergaan moet ik mijn e-mail adres (thuis pc) gegevens opnieuw instellen omdat ze op één of andere manier zijn verloren gegaan en niet meer binnen komen
ik breng de gegevens in maar wil ze niet meer automatisch syncroniseren, krijg telkens een foutmelding dat mijn e-mail of wachtwoord niet juist is maar dat is niet zo
heb ook al geprobeerd de instellingen handmatig in te brengen en dat lukt ook niet
weet er iemand wat ik nog kan proberen
mvg
Danny

Bewerkt (21 mei 2013 14:21)
Marije

Marije

• Lid sinds 05 maart 2013
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 10:21

Kijk even goed naar je gebruikersnaam. Het valt mij op dat je eerst gevraagd wordt naar je emailadres, maar dat de app vervolgens alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam instelt.

Tevens moet ik elke keer handmatig de poorten instellen voor mijn emailadressen, ik heb de indruk dat hier de standaard ook afwijkt van veel serverinstellingen.

En als laatste zijn er providers die na drie ker foutief inloggen de deur dichtgooien, dus het is raadzaam om even via webmail te checken of je niet geblokkeerd bent vanwege alle foute inlogpogingen.

Bewerkt (14 mei 2013 12:07)
dannyd

dannyd

• Lid sinds 31 maart 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 10:51

Dat was me ook opgevallen dat de app alleen het gedeelte voor de @ instelt, heb ik aangepast maar dat gaat ook niet, heb mijn provider al gebeld om te horen of de poorten wel juist zijn ingevuld maar dat is correct, ben ook niet geblokkeerd ofzo
dan hou ik het voorlopig met mijn gmail…dat gaat wel…misschien als er een nieuwe update komt alles weer werkt…voor de rest gaat alles prima zelfs mijn batterij gaat nu ietjes langer mee

Bewerkt (14 mei 2013 12:07)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.