Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Funnykareltje

Funnykareltje

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 22:19

Hallo

Sinds ik JellyBean op mijn S2 heb staan heb ik veel problemen met video, YouTube App loopt vast en video's op websites blijven vaak zwart (wel geluid geen beeld).

Deze week heb ik mijn S2 terug gezet naar fabrieksinstellingen (JellyBean ??) maar dit veranderde niets.

Ik heb een vermoeden dat er iets mis is gegaan met de update (OTA).

Weet iemand hoe ik mijn telefoon weer terug kan zetten naar Gingerbread (2.3.6) ??

Ik wil weer terug naar het begin en dan de JellyBean update opnieuw installeren, want JellyBean werkt wel een stuk sneller ondanks de video problemen.

PS; welke versie van Flash werkt het beste op JellyBean, 10.3 of 11.0 ???

Bewerkt (21 mei 2013 14:30)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 10 april 2013
  • 23:01

Funnykareltje;399056
Hallo

Sinds ik JellyBean op mijn S2 heb staan heb ik veel problemen met video, YouTube App loopt vast en video's op websites blijven vaak zwart (wel geluid geen beeld).
Deze week heb ik mijn S2 terug gezet naar fabrieksinstellingen (JellyBean ??) maar dit veranderde niets.
Ik heb een vermoeden dat er iets mis is gegaan met de update (OTA).
Weet iemand hoe ik mijn telefoon weer terug kan zetten naar Gingerbread (2.3.6) ??
Ik wil weer terug naar het begin en dan de JellyBean update opnieuw installeren, want JellyBean werkt wel een stuk sneller ondanks de video problemen.
PS; welke versie van Flash werkt het beste op JellyBean, 10.3 of 11.0 ???
Terug naar GingerBread, of IceCreamSandwich, als je daarvoor zou kiezen, gaat op de manier als beschreven in: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26746-how-van-custom-naar-stock.html .Het enige verschil is welke firmware je downloadt, en flashed met Odin.
En er is geen flashplayer voor JellyBean, dat ondersteund geen flash, dat was al een probleem(pje) met ICS.

Bewerkt (21 mei 2013 14:30)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 09:36

Peter-036;399078
En er is geen flashplayer voor JellyBean, dat ondersteund geen flash, dat was al een probleem(pje) met ICS.
Flashplayer 11.1 draait goed onder JB, maar niet alle browsers kunnen er mee werken. De standaard Internet Explorer werkt goed en ook Maxthon ondersteunt flash onder JB. Opera bijvoorbeeld niet. Je moet wel de apk even van xda downloaden en om te installeren instellen dat apk's van onbekende bronnen geaccepteerd worden.

Bewerkt (21 mei 2013 14:31)
Funnykareltje

Funnykareltje

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 10:14

Ik wil als het kan alles bij het origineel houden dus liever niet met Custom Roms en Odin etc.

Is er niet en manier om via Kies of een reset de S2 weer terug te zetten zoals ik hem gekocht heb, dus met Gingerbread.

Ps; ik ben nog meer in de problemen gekomen nadat ik Flash 11.0 over Flash 10.3 heb geïnstalleerd. Ik download ze via de Adobe archief pagina.

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 11:41

Als je eenmaal firmware geïnstalleerd hebt kun je via Kies niet terug naar een oude versie. Je zult de oude versie moeten installeren met Odin zoals hierboven al aangegeven. Je kunt ook bij een Samsung service centre langs gaan. Zij installeren de oude versie dan voor je. Zoek voor een werkende adobe flash versie op het forum van xda-developers.

Funnykareltje

Funnykareltje

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 12:58

Zojuist Flashplayer 11.1 geïnstalleerd en kan nu weer filmpjes in de Maxton browser en de standaard browser bekijken

http://helpx.adobe.com/flash-player/…-versions.html

Ben voorlopig weer ff tevreden, de YouTube app werkt nog niet maar die laat ik dan maar ff links liggen, misschien komt er ooit een goede update.

Thnx voor de support !!

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 12 april 2013
  • 12:20

Probeer anders eens het cache geheugen van Youtube te wissen. Kan je vinden bij Instellingen > Apps > Alles > Youtube, en dan druk je op ‘Gegevens wissen’.

Bewerkt (21 mei 2013 14:32)
Funnykareltje

Funnykareltje

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 13 april 2013
  • 09:48

Probeer anders eens het cache geheugen van Youtube te wissen. Kan je vinden bij Instellingen > Apps > Alles > Youtube, en dan druk je op ‘Gegevens wissen’.

Heeft niks geholpen !!

Bewerkt (21 mei 2013 14:33)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.