Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

lindax

lindax

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 11:32

Hi, de batterij van mijn Samsung Galaxy s2 is binnen 3/4 uur leeg terwijl hij 100% opgeladen is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks helpt. Ook wordt de telefoon heel erg warm, zo warm dat je je vingers bijna verbrand.. Iemand oplossingen?

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 21 april 2013
  • 11:34

Welke rom of kernel gebruik je? Iets vreemds geinstalleerd voor dat dit gebeurde. Hoe lang heb je je toestel?

lindax

lindax

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 11:40

Jaggle;401345
Welke rom of kernel gebruik je? Iets vreemds geinstalleerd voor dat dit gebeurde. Hoe lang heb je je toestel?
Sorry ik heb totaal geen verstand van computertermen of hoe je dat noemt. Wat is/doet ROM/Kernel? Ik heb het toestel 10 maanden. (ik heb hem vorige maand overgekocht en toen was hij 9 maanden oud). Maar toen had hij totaal geen problemen. Ik heb hem geupdate en toen is het begonnen denk ik.

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 21 april 2013
  • 11:43

Ok, ik zag net bij je profiel dat je een standaard rom heb. Wat je zou kunnen doen is een factory reset of je telefoon opnieuw installeren met de versie die je hiervoor had. Dit kun je doen via Odin (een tool waarmee de meeste hier hun telefoon opnieuw mee installeren). Er staat op deze site voldoende informatie over. Kijk hier even naar.

http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?t=46613

De versie die hierin beschreven staat is volgens mij de eerste versie die jij hiervoor had.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 22 april 2013
  • 21:20

lindax;401344
Hi, de batterij van mijn Samsung Galaxy s2 is binnen 3/4 uur leeg terwijl hij 100% opgeladen is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks helpt. Ook wordt de telefoon heel erg warm, zo warm dat je je vingers bijna verbrand.. Iemand oplossingen?
In instellingen kun je een item genaamd ‘Backup maken en terugzetten’ vinden als je daarop klikt, krijg je een scherm waar je onderaan de keuze krijgt: ‘Standaardgegevens herstellen’ dat is ook een factory reset, maar synchroniseer éérst je contacten en dergelijke met je Gmail account, dan kun je ze makkelijk terugkrijgen wanneer je opnieuw begint.
En kijk voor een uitleg van termen en begrippen eens in de wiki: Wiki main:Androidworld Wiki - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld .

Bewerkt (22 april 2013 21:20)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 22:15

Ander simpel antwoord. Is je batterij wat bol, want dan is de batterij op. Begin hiermee om na te kijken, daarna de rest.
Batterij eruit halen, beide kanten kijken of die glad is

Bewerkt (23 april 2013 22:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.