Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik had een forum gevonden van microsoft waar ik mijn probleem op gepost heb. Hier hebben ze op gereageerd en wat aanpassingen aan mijn account gedaan ofzo. Nu werkt het weer. De link naar de oude hotmail ga ik zeker bewaren voor het geval outlook er weer mee stoptNogmaals bedankt!!
adriaantje;405080
Is er iemand die de link kan plaatsen waar ik de APK voor de zeer begeerde oude Hotmailapp alsnog kan vinden ?
Wow. So Android. Much Phone.
annekon83
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik had een forum gevonden van microsoft waar ik mijn probleem op gepost heb. Hier hebben ze op gereageerd en wat aanpassingen aan mijn account gedaan ofzo. Nu werkt het weer. De link naar de oude hotmail ga ik zeker bewaren voor het geval outlook er weer mee stoptNogmaals bedankt!!
Ik heb een Samsung S4 aangekocht en kan perfect mijn mails binnen halen. Het probleem is wanneer ik mijn pc opzet en mijn mails binnen haal met Microsoft Outlook ( pop 3 ) zijn alle mail's op mijn S4 weg. Kent er iemand ook dit probleem en welke oplossing is er. alvast bedankt
Volgens mij moet je dan in Outlook instellen dat hij de mails op de server laat staan.
Er zijn meerdere oplossingen. De gemakkelijkste is om gebruik te maken van IMAP.
Een andere oplossing is inderdaad om in outlook aan te vinken : 'bewaar een kopie van bericht op de server" .
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..