Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Remyd

Remyd

• Lid sinds 22 april 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 13:15

Hallo,

Gisteren is tijdens het updaten va nde software mijn telefoon (S2) vastgelopen. Hij blijft nu hangen in het startscherm waar de S van Samsung van kleur veranderd. kan niet meer in de telefoon komen, ook niet via de pc (zowel Kies als verkenner). Nu kan ik naar een servicepunt gaan om de telefoon te laten resetten, maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt. Is er een optie om toch mijn foto's, contacten etc. te safen/behouden?

Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 13:15)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 april 2013
  • 13:28

Als je je contacten met Google synchroniseerd of op de SIM bewaard zijn ze veilig.
Foto's, video's blijven ook bewaard, die staan op het gedeelte van de telefoon wat met een normale fabrieks reset ongemoeid blijven.
SMSjes ben je kwijt, whatsapp berichten worden ook opgeslagen op het geheugen.

Bewerkt (22 april 2013 13:28)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 22 april 2013
  • 13:34

Bij een reset ben je ze ook kwijt, tenzij ze op de sd kaart staan, dan blijven ze ongemoeid

Bewerkt (22 april 2013 13:34)
pascalvh

pascalvh

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 13:58

Ik heb een keer iets soortgelijks gehad.
Bij mij was het zo, dat ik al m´n sms-berichten kwijt was (zoals hierboven ook al werd aangegeven).
Ik had gelukkig m´n contacten met Google gesynchroniseerd en ook al m´n foto´s waren nog aanwezig, omdat die op de SD-kaart waren opgeslagen.

Bewerkt (22 april 2013 13:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.