Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 16:37

Hoi allemaal,
ik heb weer een vraag.
Sinds begin deze week merk ik dat de woordvoorspelling het niet meer bij me doet. Dit zowel bij de standaard sms app als bij Go sms pro of zelfs bij het invoeren van tekst in mijn agenda etc. Als ik het woord dan handmatig invoer kreeg ik vroeger een keuze of het woordenboek dit woord moest onthouden of niet. Nu krijg ik zelfs die vraag niet meer en bijgevolg moet ik bepaalde woorden telkens opnieuw invoeren.
Iemand enig idee waar dit aan ligt of hoe ik het oplos?

PS: ik draai ondertussen 4.1.2

Bewerkt (30 april 2013 16:37)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 19:44

Onder 4.1.2 werkt het anders. Als je een woord wilt toevoegen aan het woordenboek dan tik je het in een tik je het nogmaals aan in de regel met woord suggesties. Als je een woord wilt verwijderen dan tik je het langdurig aan in de woordsuggesties. Je krijgt dan de keuze het te verwijderen. Die keuze krijg je bij het toevoegen dus niet meer, het gebeurt gewoon na het aantikken in de woord suggesties

Bewerkt (30 april 2013 19:44)
csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 09:36

OK, zo ver heb je gelijk congusto. Maar de woorden die ik dan invoer met het standaard samsung toetsenbord staan achteraf NIET in woordenboek dus als ik dan omschakel naar Swype herkent die deze woorden niet meer. Terwijl dit vroeger WEL het geval was. En ik verkies het Swype toetsenbord boven het Standaard toetsenbord omwille van grotere letters en duidelijkere interface.
PS: heb ook al contact opgenomen met Nuance Communications Inc., hopelijk weten zij meer te vertellen ;-)

Bewerkt (1 mei 2013 09:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.