Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MrPandaBeer

MrPandaBeer

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2013
  • 16:06

Hallo!

Ik heb een vraagje nl:
Hoe voeg ik het plaatje toe bij een muzieknummer zodat ik deze ook kan zien in mijn SGS2 als ik muziek luister?
Ik heb via een programma een plaatje bij elke track gedaan, maar toch zie ik deze niet in mijn Samsung.
Wat doe ik verkeerd?

Bij voorbaat dank

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
MrPandaBeer

MrPandaBeer

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 22:40

iemand een idee??

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
paulknorrnl

paulknorrnl

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2013
  • 08:17

Hallo, ik gebruik hier altijd http://www.mp3tag.de/en/ voor. Ik haal dan wel altijd via het programma eerst de bestaande tag in zijn geheel weg en dan maak ik een nieuwe tag, werkt bij mij perfect!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 mei 2013
  • 10:54

MrPandaBeer;407186
Ik heb via een programma een plaatje bij elke track gedaan, maar toch zie ik deze niet in mijn Samsung.
Wat doe ik verkeerd?
Wat voor programma heb je gebruikt? Bovenstaande tip schrijft het plaatje weg in de mp3 zelf, waardoor, als je de mp3 kopieert, het plaatje meekomt. Andere programma's maken alleen een virtuele link naar een plaatje, welke als je de mp3 kopieert, de link en dus het plaatje niet meekomt.

je kan ook android apps gebruiken om plaatjes toe te kennen. 1 daarvan is https://play.google.com/store/apps/details?id=com.citc.aag&hl=nl

MrPandaBeer

MrPandaBeer

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2013
  • 13:54

nanders;407476
Wat voor programma heb je gebruikt? Bovenstaande tip schrijft het plaatje weg in de mp3 zelf, waardoor, als je de mp3 kopieert, het plaatje meekomt. Andere programma's maken alleen een virtuele link naar een plaatje, welke als je de mp3 kopieert, de link en dus het plaatje niet meekomt.

je kan ook android apps gebruiken om plaatjes toe te kennen. 1 daarvan is https://play.google.com/store/apps/details?id=com.citc.aag&hl=nl

Ik heb hiervoor het programma dat hierboven is aangegeven (mp3tag). Deze heb ik toegepast op mijn tracks. De plaatjes zijn toegevoegd en deze kan ik ook zien op mijn laptop. Als ik deze tracks dan overplaats op mijn SGS2, dan zie ik nog geen plaatje. Doe ik iets verkeerds?

En over die app, deze voegt alleen plaatje bij een album toe. Ik wil het liefst een specifiek plaatje bij een specifieke track plaatsen als dat mogelijk is.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 mei 2013
  • 14:09

oh misschien werkt die mp3tag dan toch anders..

misschien lukt het wel met een andere muziek app. Ik gebruik zelf PowerAmp waar ik, als ik een nummer afspeel en lang druk op de album cover, een nieuw plaatje kan toekennen, volgens mij ook per track. Misschien dat de gratis mp3 player WinAmp dat ook kan.. of de standaard muziek app van samsung dat kan weet ik niet.

MrPandaBeer

MrPandaBeer

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 12:42

nanders;407529
oh misschien werkt die mp3tag dan toch anders..

misschien lukt het wel met een andere muziek app. Ik gebruik zelf PowerAmp waar ik, als ik een nummer afspeel en lang druk op de album cover, een nieuw plaatje kan toekennen, volgens mij ook per track. Misschien dat de gratis mp3 player WinAmp dat ook kan.. of de standaard muziek app van samsung dat kan weet ik niet.

Op een of andere manier werkt het opeens weer wel. Met wat frutselen aan het programma en de tracks heb ik het voor elkaar gekregen om toch de tracks te voorzien van een eigen plaatje! Heel erg bedankt! Overigens heb ik Mp3Tag gebruikt.

Erg bedankt voor je hulp!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.