Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cvdm82

cvdm82

• Lid sinds 20 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 21:33

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik niets meer opslaan/verwijderen/wijzigen op mijn interne SD van mn S2. Ik heb volgens mij niets geks gedaan. Na lang zoeken kom ik alleen bij allerlei abracadabra (voor mij) uit over rooten en Total Command apps e.d. Helaas ben ik echt een noob en kan ik hier niet zo veel mee…
Duidelijk dus dat ik met mijn telefoon niet heb gerommeld. Staat netjes de laatste android versie op (4.1.2). Ook een factory reset/wipe heeft niets uitgehaald. Alles staat er gewoon nog op, behalve de apps zelf. O ja, dat gaat dus nog wel; apps installeren en verwijderen. Verder dus helemaal niks, zelfs geen foto's via Whatsapp kunnen ontvangen (want die met ie opslaan..)

Wie o wie kan mij helpen, want ik kom er niets verder mee. Heb echt een stap-voor-stap plan nodig

Alvast hartelijk dank!

Bewerkt (22 mei 2013 23:11)
cvdm82

cvdm82

• Lid sinds 20 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2013
  • 23:01

Weet iemand wat ik bedoel?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.