Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

awesome17

awesome17

• Lid sinds 20 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 21:47

beste,

ik heb voorlopig geen abonnement dus ook geen gratis internet. ik wil mijn internet uitschakelen. ik houd de sluimerknop ingedrukt en dan druk ik op dataverbinding uitschakelen. heb het ook al geprobeerd door in de instellingen roaming en pakketgegeven uitwisselen uit te vinken. zolang ik mijn gsm niet vergrendel ligt mijn internet af. Wanneer ik terug mijn toestel ontgrendel ligt mijn internet weer aan. Hoe kan ik dit oplossen?

gr
Awesome

Bewerkt (21 mei 2013 10:06)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 08:09

Ik heb dit probleem niet (Android 4.1.2 uitgave XWLSS). Ik zou eerst eens beginnen met een cache wipe: toestel helemaal uit, opstarten door Volume op, Menu en Aan/uit-toets tegelijk ingedrukt te houden, in het menu dat dan verschijnt met de volumetoets “Wipe cache partition” te kiezen en met de aan/uit toets te activeren. Vervolgens in hetzelfde menu “reboot system now” activeren.
Je raakt zo niets kwijt. Het is zeg maar een grondige reboot.
Als het probleem er dan nog steeds is, dan wordt het toch een factory reset denk ik. Dan kun je wel opnieuw beginnen.
Welke Firmware gebruik je?

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 08:23

Misschien naar je provider gaan/mailen/bellen en vragen of zij data willen afleggen op je sim en abo.
Ik heb deze gedaan na een onplezierige ontdekking op mijn factuur. 300€, gelukkig kon ik bewijzen dat ik ongewild data gebruik had door middel dat het altijd pings waren.
Sinds dan ligt data zowel op abo en sim kompleet af.
Als je toch overstaptnaar een abo met internet is het een kleine aanpaasing om het terug aktief te maken.

Grtz Barre

awesome17

awesome17

• Lid sinds 20 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 18:54

ik heb nog de 2.2.3
maar ik heb nog een ander probleem ook. iedere keer als ik mijn gsm wil afleggen gaat hij vanzelfs weer aan. ik kan hem dus nooit aanleggen. volgens mij zal hem eens binnen doen voor te vermaken het beste zijn.

gr

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.