Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rollotomassi

rollotomassi

• Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2013
  • 20:37

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over een SII met 4.1.2 erop , niet geroot met de klacht dat er onvoldoende opslagcapaciteit is als er apps geupdate worden.Een SDHC kaart heb ik niet erin zitten.
Gekeken bij opslag dat apparaatgeheugen 1,97 Gb groot is en dat er nog ruim 230 Mb vrij is.USB opslag is 11,5 Gb groot en daar is nog 10,8 Gb vrij.

Ik heb geprobeerd om apps te verhuizen naar SD-kaart in toepassingen maar dat lukt niet (misschien was dat de USB-opslag maar nee)Ik kreeg de melding : onvoldoende opslagcapaciteit.
Bij sommige apps licht de functie op en bij andere apps weer niet (gemaskeerd).
Ook heb ik geprobeerd in de data-dir odex bestanden te vinden die in de weg zouden zitten maar die krijg ik niet gevonden (ook verborgen bestanden aangevinkt)
Op XDA wordt ik ook niet wijzer maar het probleem is daar wel gepost.

Kan iemand mij hierbij de gouden tip geven ?

Bewerkt (23 mei 2013 21:40)

Doe niet iets wat ik ook niet zou doen !

ja0797

ja0797

• Lid sinds 30 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2013
  • 20:26

rollotomassi
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over een SII met 4.1.2 erop , niet geroot met de klacht dat er onvoldoende opslagcapaciteit is als er apps geupdate worden.Een SDHC kaart heb ik niet erin zitten.
Gekeken bij opslag dat apparaatgeheugen 1,97 Gb groot is en dat er nog ruim 230 Mb vrij is.USB opslag is 11,5 Gb groot en daar is nog 10,8 Gb vrij.

Ik heb geprobeerd om apps te verhuizen naar SD-kaart in toepassingen maar dat lukt niet (misschien was dat de USB-opslag maar nee)Ik kreeg de melding : onvoldoende opslagcapaciteit.
Bij sommige apps licht de functie op en bij andere apps weer niet (gemaskeerd).
Ook heb ik geprobeerd in de data-dir odex bestanden te vinden die in de weg zouden zitten maar die krijg ik niet gevonden (ook verborgen bestanden aangevinkt)
Op XDA wordt ik ook niet wijzer maar het probleem is daar wel gepost.

Kan iemand mij hierbij de gouden tip geven ?

Ik heb exact hetzelfde probleemEr moet hier toch iemand zijn die ons kan helpen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.