Sedert een paar weken lukt het niet meer om de google calendar van mijn android apparaat (Samsung S2-Jelly Bean) te synchroniseren met google agenda van mijn Gmail account. Andersom lukt het wel (Van Gmail-agenda-naar Android) Ik heb alles al geprobeerd. Apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd (Ook gmail van mijn S2)
Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Kan er nu eindelijk eens wat aan worden gedaan ????
Bewerkt (26 mei 2013 11:44)
Sedert een paar weken lukt het niet meer om de google calendar van mijn android apparaat (Samsung S2-Jelly Bean) te synchroniseren met google agenda van mijn Gmail account. [b]Andersom lukt het wel (Van Gmail-agenda-naar Android)[/b] Ik heb alles al geprobeerd. Apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd (Ook gmail van mijn S2) Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Kan er nu eindelijk eens wat aan worden gedaan ????
Sedert een paar weken lukt het niet meer om de google calendar van mijn android apparaat (Samsung S2-Jelly Bean) te synchroniseren met google agenda van mijn Gmail account.
Andersom lukt het wel (Van Gmail-agenda-naar Android)
Ik heb alles al geprobeerd. Apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd (Ook gmail van mijn S2)
Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Kan er nu eindelijk eens wat aan worden gedaan ????