Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Een ROM komt altijd samen met een modem. Aals je een originele ROM installeert (bv die van sammobile) dan zit daar ook de originele modem in. Je hoeft dus geen aparte modem te installeren.
nanders
Een ROM komt altijd samen met een modem. Aals je een originele ROM installeert (bv die van sammobile) dan zit daar ook de originele modem in. Je hoeft dus geen aparte modem te installeren.
Staat er ook los van maar bij originele roms zitten ze er standaard bij. Het wil wel eens zo zijn dat er een gelekte versie uitkomt. Deze is dan ook van desbetreffende fabrikant maar is vaak zonder modem omdat het een testversie betreft. Als je een rom zonder modem flashed pakt hij automatisch de modem die al op je toestel aanwezig is.
als ik dit gedaan heb begint wel het opstart menu maar krijg ik continue de melding proces.com android phone is gestopt. het toestel hangt aan de voeding en de batterij is vol.
haka12Doe een factory reset, dan zou het over moeten zijn.
als ik dit gedaan heb begint wel het opstart menu maar krijg ik continue de melding proces.com android phone is gestopt. het toestel hangt aan de voeding en de batterij is vol.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Hallo,
Ik heb van een vriend een oude galaxy s2 gekregen. Hier is naar zijn zeggen zwaar mee geflashed en hij is niet meer origineel. Het gaat me denk ik wel lukken om de originele software terug te zetten, maar hoe krijg ik dan het orignele modem (baseband?) weer terug. Waar kan ik deze vinden? Of eigenlijk wat is het orignele modem hier? Op zich werkt het toestel wel. Ik heb de "orginele rom (I9100XWLSD_I9100XENLS1_XEN) al te pakken maar als ik het goed heb zit hier geen modem bij. En echt een expert ben ik niet met flashen.
Heeft er iemand een idee?
bvd