Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remymans

remymans

• Lid sinds 20 juni 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 14:50

Kan iemand mij vertellen waar ik een duidelijke overzicht van alle ROM's, custom èn stock, die beschikbaar zijn?

Ik weet dat XDA dè site is hieromtrend, maar ook daar zoek ik me wezenloos en is alles versnipperd weergegeven …

Er moet toch ergens een overzicht zijn? Met een omschrijving in duidelijke taal wat de eigenschappen zijn e.d.

Dank!

Bewerkt (27 mei 2013 14:52)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 27 mei 2013
  • 16:10

volgens mij hier http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25115-index-belangrijke-topics.html

Ik weet dat het momenteel nog een beetje onoverzichtelijk oogt maar dat komt helemaal goed

niettemin kun je je er misschien toch een weg in vinden, het is mij ook gelukt :-)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

remymans

remymans

• Lid sinds 20 juni 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 17:50

meule
volgens mij hier http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25115-index-belangrijke-topics.html

Dank je wel voor je reactie. Maar hier staan er maar enkele. Er zijn 10-tallen, misschien wel 100-tallen Roms voor de SGS2 in omloop …

Dus wie weet er een overzicht?

Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 19:28

Toch vind je op XDA het meest complete overzicht, en wel hier. De ROMS staat netjes gesorteerd op hun ‘afkomst’, namelijk AOSP, AOKP, Samsung Base of MIUI. Mijn SGS2 is al een tijd kapot (en vervangen door een Galaxy Nexus), maar destijds was ik erg tevreden met Cyanogenmod (en destijds Siyah kernel, maar die zal inmiddels wel erg verouderd zijn).

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 27 mei 2013
  • 20:12

En hier staan er ook een aantal: http://www.galaxys2roms.com/

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.