Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

edwinzelf

edwinzelf

• Lid sinds 17 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 23:58

Hallo,

Vandaag liep mijn S2 bij het openen van een spelletje ineens vast. Hij doet dit wel vaker, echter nu stonden er ook allemaal horizontale streepjes door het scherm. Na de reset dmv de volumeknop startte hij niet meer op.
Inmiddels heb ik de batterij vervangen en dit had geen effect.
Hard reset gedaan, cache geleegd, factory reset. Geen resultaat.
Daarna heb ik met Odin 3.04 JB opnieuw geflashed, bootloader vervangen en geroot.
Hij gaat wel aan, maar hij loopt elke keer op verschillende momenten vast. Vaak tijdens het opstarten, soms bij het invoeren van je gegevens tijdens de installatie.
Helemaal draaiend heb ik hem tot nu toe niet gekregen.

Iemand een idee wat er nog kan zijn?

Alvast bedankt voor je reactie!!

Bewerkt (5 juni 2013 00:01)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 5 juni 2013
  • 00:56

Je hebt gedaan wat ik ook zou doen, maar blijkbaar heeft dat niet geholpen. Hard reset was toch met de telefoon? (*2767*3855#)
In het SGS 2 forum staat hoe je weer Gingerbread 2.3.6 op je toestel kunt zetten. uiteraard eerst een factory reset in recovery mode. Start je tel nu wel goed op, ga dan de JB er opzetten. Ook nu weer eerst de factory reset doen.
Mogelijke ‘stuur’ en ‘oude firmware’fouten zouden nu weg moeten zijn.
Succes,

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

edwinzelf

edwinzelf

• Lid sinds 17 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 07:10

Makker
Je hebt gedaan wat ik ook zou doen, maar blijkbaar heeft dat niet geholpen. Hard reset was toch met de telefoon? (*2767*3855#)
In het SGS 2 forum staat hoe je weer Gingerbread 2.3.6 op je toestel kunt zetten. uiteraard eerst een factory reset in recovery mode. Start je tel nu wel goed op, ga dan de JB er opzetten. Ook nu weer eerst de factory reset doen.
Mogelijke ‘stuur’ en ‘oude firmware’fouten zouden nu weg moeten zijn.
Succes,

Makker

Bedankt, maar waar kan ik die oude firmware vinden? Overal waar ik zoek is de link dood, is er een pagina met alle beschikbare firmware?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 juni 2013
  • 10:45

alle firmware is te vinden op www.sammobile.com (even account aanmaken). Ik heb net gecheckt en vanaf 2.3.3 tot 4.1.2 is aanwezig.

edwinzelf

edwinzelf

• Lid sinds 17 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 13:50

Het is gelukt. Ik heb eerst GB 2.3.6 teruggezet via Odin. Bij het aanzetten bleef hij alleen maar foutmeldingen geven. Hierna heb ik een officiele versie van JB er over gezet en nu werkt hij weer prima.
Bedankt voor de hulp!!!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 6 juni 2013
  • 14:09

oke gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen, en nog beter dat het weer werkt

edwinzelf

edwinzelf

• Lid sinds 17 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 22:46

Helaas te vroeg gejuicht, vanmiddag viel hij uit en sindsdien bevriest hij weer. Toen dacht ik laat ik hem met custom rom en pit file flashen. Zoals het JVS file hier op de site. Maar helaas is dat niet gelukt en gaf hij tijdens het flashen een fail in Odin. En nu start hij zelfs niet meer op in download mode. Helemaal niks.

Iemand nog een idee?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.