Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Vreemd, mijn S2 en die van 2 vriendinnen draaien perfect op 4.1.2. Wel een factory reset en wipe cache gedaan na de update?
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Tucker
Vreemd, mijn S2 en die van 2 vriendinnen draaien perfect op 4.1.2. Wel een factory reset en wipe cache gedaan na de update?
AltavarTerugzetten naar een vorige firmware kun je doen met Odin, de firmware vind je bij Sammobile, en daar kun je ook het programma Odin vinden.
Hallo,
Mijn vrouw en zoon hebben biede S2Galaxy, sinds de update naar 4.1.2 valt hen Phone continu uit en moet opnieuw opgestart worden…. Hoe kan ik deze phones terugzetten naar de vorige versie? Iemand tips/hulp etc?
Alvast bedankt voor de moeite,
Altavar.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Lijkt me sterk dat het aan de firmware ligt, anders had iedereen daar last van. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Tucker
Lijkt me sterk dat het aan de firmware ligt, anders had iedereen daar last van. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken.
Grrr poging met Odin lukt niet… blijf foutmeldingen krijgen….. iemand nog suggesties?
Altavar
Grrr poging met Odin lukt niet… blijf foutmeldingen krijgen….. iemand nog suggesties?
prinsvlad@aw
Hallo,
Mijn vrouw en zoon hebben biede S2Galaxy, sinds de update naar 4.1.2 valt hen Phone continu uit en moet opnieuw opgestart worden…. Hoe kan ik deze phones terugzetten naar de vorige versie? Iemand tips/hulp etc?
Alvast bedankt voor de moeite,
Altavar.