Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Lijkt mij dat de download corrupt is geweest. Je zou de 4.1.2. XEN versie gewoon moeten kunnen flashen.
Download hem maar uit mijn Drive: XWLSD XEN. Die is 100% in orde. XEN is gewoon unbranded, en wat je wilt neem ik aan?
QSander_M ik zal straks die van jou proberen. Op het eerste gezicht lijkt het dezelfde grootte te hebben die ik van sammobile heb gehaald.
Is het misschien ook mogelijk om de vragen die ik stelde te beantwoorden zodat ik hieruit wat wijzer kan worden.
BVD
Helaas is het niet gelukt de unbranded versie erop te krijgen.
na verder onderzoek toch vodafone apps tegengekomen op de telefoon.
Afijn ik ben blij dat ik toch een werkend 4.1.2 heb
Krijg je een foutmelding in ODIN tijdens het flashen of iets dergelijk? Waar gaat het fout?
Het gaat vanaf het begin al fout bij de factory nog wat.
En als het een beetje ver komt dan loopt het bij hidden.img mis.
Hi,
Ik heb gisteren een 2dehandse s2 gekocht. Standaard stond er versie 2.3.6 op dus ik dacht als ik thuis kom mooi upgraden.
Dus ik eerst met Kies aan de gang en die zei dat er een update was. Deze update mislukte na een geruime tijd. Beetje met kies lopen spelen met noodherstel en dergelijke. Ok dat werd dus niks want Kies herkende de telefoon op den duur niet meer.
Daarna maar naar Odin geswitched en na een aantal uur met verschillende firmware te hebben gespeeld uiteindelijk 4.1.2 erop te weten te krijgen. Ik wil dit verhaal niet te lang te maken dus probeer nu een samenvatting te geven.
PDA: I9100XWKK2
CSC: I9100XENKJ1 ========> was er standaard op (versie 2.3.6 dus)Ik vermoed de XEN versie
MODEM: I9100XXKI4
=============================================
PDA: I9100XWLSD
CSC: I9100XENLS1 =======> als eerst geprobeerd (versie 4.1.2 van de XEN optie) deze update mislukte ook
MODEM: I9100XXLS8
================================================
PDA:I9100XWLSD
PHONE:I9100BULS1 =======> deze staat er nu erop ( 4.1.2 van vodafone)
CSC:I9100VDFLSC
===============================================
Omdat ik ook de aankoopbon heb ging na een tijd een belletje rinkelen om eens de vodafone firmware te proberen.
Oke mensen nu de clue van het verhaal.
- De telefoon heeft totaal geen vodafone apps
- De telefoon is simlock vrij ( ik heb het getest)
Mijn vragen:
Waarom mislukte de update van versie 4.1.2 van de XEN optie?
Wat is het verschil tussen de XEN en de vodafone firmware
Indien de XEN versie beter is dan die van vodafone hoe kan ik een geslaagde update uitvoeren met de XEN versie
Vraag me af hoe de vorige gebruiker versie 2.3.6 erop heeft weten te krijgen want ik vind alleen een vodafone versie 2.3.5
Excuses voor de vele tekst