Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

YvonneMonique

YvonneMonique

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 19:42

Hoi!

Ik heb sinds kort problemen met het opladen van mijn s2. Toen ik mijn telefoon laatst op aan het laden was stopte hij na een paar minuten. Dus stekker eruit en erin en hij deed het weer. Toen hij stopte met laden gaf die niet het geluuidje dat de stekker eruit was gehaald, die kwam pas toen ik werkelijk mijn stekker eruit haalde. Paar dagen terug begon die te stoppen om de minuut dus besloot de batterij eruit te halen en erin waarna die het weer gewoon deed maar na een uur stopte hij weer maar begon die weer toen ik de sstekker eruit en erin deed. Ik ben daarna naar de winkel gegaan waar ze zeiden dat ik hem moest resetten want het lag aan de software zeiden ze. Tijdens het maken van een back up van mijn telefoon op mijn laptop zei mijn telefoon dat die aan het laden was maar hij liep alleen maar leeg. Toen ik de telefoon terug had gezet naar fabrieksinstellingen en ik wilde hem opladen liep hij weer alleen maar leeg. Toen had ik weer de batterij eruit gehaald en begon die weer te laden maar hij stopte wel weer na een tijdje, weer stekker eruit en erin en hij deed het weer.

na dit lange verhaal is mijn vraag: Waar kan dit aan liggen? aan mijn software, het contactje van oplader of de batterij?

Alvast bedankt!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 10 juli 2013
  • 19:53

Waarschijnlijk geen van allen welke je opnoemt.
Klinkt als een kapotte USB ingang op je toestel zelf. Echt een manier om het zeker te weten is er niet echt denk ik, wat je zou kunnen proberen is tijdens het laden de stekker te bewegen (met beleid uiteraard) links rechts en een beetje aanduwen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 10 juli 2013
  • 20:02

Je zou ook even met een paperclip of iets dergelijks je usb poortje schoonmaken

YvonneMonique

YvonneMonique

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 20:37

Sander_M
Waarschijnlijk geen van allen welke je opnoemt.
Klinkt als een kapotte USB ingang op je toestel zelf. Echt een manier om het zeker te weten is er niet echt denk ik, wat je zou kunnen proberen is tijdens het laden de stekker te bewegen (met beleid uiteraard) links rechts en een beetje aanduwen.

Als ik hem heen en weer beweeg doet hij niks. Hij blijft gewoon laden. Maar als hij dus stopt met laden dan hoor je nog niet het geluidje dat die eruit gehaald word. Hij stopt echt af en toe met laden maar ik laad hem vaak s avonds dus erg irritant als ik dan slaap en wakker word met een batterij van 20%. En het word telkens na een tijdje erger tot ik de batterij er weer uit moet halen en dan doet hij het weer beter..
Laten zien in de winkel is dus ook lastig aangezien hij pas na een tijd stopt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.