Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

peterhoefnagel1999

peterhoefnagel1999

• Lid sinds 12 juli 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 15:13

Halloo,,

Ik heb nu ongeveer een jaar een galaxy s2 en ik ben er over het algemeen erg tevreden over. Vandaag had ik mijn telefoon even aan de laptop zitten om wat bestanden over te zetten enzoo… Mijn s2 was rustig aan het opladen, totdat hij zei dat ‘ie 100% opgeladen was. Toen ik ’m ‘'ontkoppelde’' van de laptop, had ie ineens nog maar 90%! dus ik heb m weer aan de laptop gelegd, hij ging verder met opladen, totdat ie weer de melding gaf dat ie helemaal was opgeladen. Haal ik m er vanaf, heeft ie nog maar 92%. Hij laadt dus wel op, alleen geeft zegmaar te vroeg de melding. Nou is dit niet zo heel erg, maar opzig wel irritant en vreemd. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem en mensen die weten hoe dit probleem opgelost kan worden? Alvast bedankt!

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 12 juli 2013
  • 15:25

zit er gewoon de standaard rom op? Ik hoor wel eens verhalen van custom roms waar zich dit bij voordoet.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 12 juli 2013
  • 15:52

Komt bij zowel stock als custom rom voor en heeft te maken met de fuel gauge chip.
Beste is om niet teveel op te letten en het toestel gewoon 2.5-3 uur op te laten met de normale stopcontact stekker en eens per maand leeg te laten lopen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

peterhoefnagel1999

peterhoefnagel1999

• Lid sinds 12 juli 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 16:18

@meule ik heb de gewone samsung software

@sander_m bedankt voor de tip. Het is ook niet dat ik me er echt aan stoor (meestal ligt ie 's nachts aan de lader) alleen ik vond het een beetje vreemd en vroeg me daarom af wat het was en of er meer mensen waren met hetzelfde probleem.Maar het is dus eigenlijk bijna gewoon…

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 12 juli 2013
  • 16:32

Inderdaad, helaas moeten we dit ‘gewoon’ gedrag noemen.
Nog een tip: zet het batterij percentage uit in je balk, oogt rustiger en je gaat je niet zo snel fixeren op een getalletje.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

peterhoefnagel1999

peterhoefnagel1999

• Lid sinds 12 juli 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 18:52

Hahah das waar, bedankt voor de tip

adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2013
  • 11:47

Eens een keertje volledig ontladen en daarna volledig opladen in één beurt, helpt in sommige gevallen bij een onjuiste weergave van het percentage cijfer.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.