Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Noelle

Noelle

  • Lid sinds 13 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 juli 2013
  • 13:15

Ik heb gisteravond mijn Samsung Galaxy S2 2x herstart omdat hij geen gps kon vinden. Dat loste het probleem op, maar sindsdien krijg ik geen enkele notificatie meer boven in het scherm. Als ik naar de betreffende app (facebook, whatsapp, email, etc) ga, staan daar wel nieuwe berichten, maar daar wordt dus geen melding van gemaakt.
Ook doet de home button het niet meer, dus moet ik nu met de back knop terug naar het menu zien te komen en kan ik niet tussen programma's wisselen. Het is niet hardware-matig kapot, want als ik in het lock screen zit, gaat het scherm wel aan als ik op de home button druk.
Ook als ik de notifications bar naar beneden heb geschoven, werkt het knopje voor instellingen niet meer. Gewoon geen reactie. Als ik via programma's naar instellingen ga kan ik er wel komen.

Iemand enig idee? Wat doe ik hieraan?
GT-I9100, versie 4.1.2, baseband I9100XXLS8

psybi

psybi

  • Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • #2
  • 13 juli 2013
  • 13:47

Je zou het beste een factory reset kunnen uitvoeren.
Hierdoor worden al je instellingen gereset en al je apps verwijderd. (ze worden als het goed is gewoon weer automatisch gedownload na de reset)

http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9100-galaxy-s-ii/probleem-oplossen/toestel-resetten/

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.