Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Maricken

Maricken

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 11:21

Hallo,

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Afgelopen vrijdagavond is mijn Samsung Galaxy S2 vastgelopen.
Dit probleem had ik al weleens eerder, ik haal dan de batterij eruit en start hem opnieuw op.
Echter, het opstarten ging nu niet meer.
Ik heb een factory reset en hard reset geprobeerd, maar niks werkt.
Welke knopjes-combinatie ik ook indruk, van volume up + powerbutton + home button, tot beide volume knopjes + powerbutton… niks werkt.
Ik krijg het Samsung Galaxy SII GT-I9100 opstartscherm, soms gaat het uit en daarna meteen weer aan, maar meer gebeurd er niet.
Wel krijg ik mijn telefoon in de Odin download mode, maar daar lijkt hij voor altijd in te blijven hangen.
Verbinding maken met KIES lukt niet, de telefoon maakt geen connectie wanneer ik niet verder kom dan het startscherm.
Wanneer ik in de Odin download mode hem aansluit aan de computer probeert KIES verbinding te maken maar daarna zegt KIES dat het apparaat niet kan herkennen.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
De telefoon is 1,5 jaar oud.

Wie oh wie heeft er een oplossing?

kuno27

kuno27

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 16:41

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Gisteravond sprong het scherm aan en uit, kreeg ik verschillende programma's die zich achter elkaar opstartte. Wegklikken hielp niet, alsof er een virus op mijn gsm zat. Ik had een paar uur van de voren de app runtastic road bike erop gezet, maar kreeg vrij snel daarna problemen. Ik heb toen snel die app verwijderd. Vanaf toen ging het helemaal mis. Bij het aansluiten van de oplader, merkte ik op dat er geen verbinding kwam met oplader en gsm. Na een paar keer geprobeerd te hebben, kreeg ik af en toe de melding van opladen. In het begin sprong om de paar seconden opladen aan ook weer vanzelf uit. Heel raar. Uiteindelijk tot 70 procent opgeladen. Vanmorgen stond het slecht op 82%.
Twee uur later was de gsm uitgevallen en deze gaat niet meer aan. Mijn gsm is zeker een jaar oud. Ik ga zo dadelijk naar de winkel, kijken wat ze voor mijn grote vriend kunnen betekenen.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 18 juli 2013
  • 16:45

Als je met odin gaat flashen?
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/46613-howto-nederlandse-412-flashen-met-odin-custom-zonder-driehoekroot.html

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.