Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marienusje

marienusje

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 10:29

Beste forumleden,

Gisteravond was mijn mobiel helemaal 0% leeg, stond uit, dus legde ik mijn mobiel aan de oplader waardoor die weer op kon starten. voor het slapen gaan heb ik nog een beetje op het internet gezeten en mijn wifi werkte gewoon zoals het hoorde. Toen heb ik mijn mobiel op mijn nachtkastje gelegd, nog steeds aan de oplader, maar de volgende dag was mijn wifi ineens uit. Mijn 3g, bluetooth en gps werken gewoon nog. heb mn s2 'n keer gereboot maar het lukt me maar niet om mijn wifi aan te krijgen. Als ik op het wifi icoontje druk, is hij aan het laden, maar gaat daarna gewoon weer uit in plaats van aan.
Wie kan me helpen met dit probleem?

Alvast bedankt,

Merijn Peters

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 juli 2013
  • 11:53

En in de vliegtuig stand zetten en er weer uit ook al geprobeerd?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

marienusje

marienusje

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 12:11

Sander_M
En in de vliegtuig stand zetten en er weer uit ook al geprobeerd?

jep, ook al geprobeert.. werkt nog steeds niet. ik weet echt niet wat het probleem is. kheb mijn mobiel de laatste paar maanden ook niet geupdated of wat anders raars mee gedaan. t gebeurde uit t niets.

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 juli 2013
  • 12:17

Ik heb zoiets ook weleens gehad met een custom rom op m'n gepensioneerde HTC Desire. Ook van geprobeerd totdat ik factory reset als laatste uitweg zag. Toen werkte het weer even en daarna weer ellende. Er zat dus duidelijk iets scheef in die kernel/firmware.

Draai je custom of offciele Samsung software?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

marienusje

marienusje

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 12:22

Sander_M
Ik heb zoiets ook weleens gehad met een custom rom op m'n gepensioneerde HTC Desire. Ook van geprobeerd totdat ik factory reset als laatste uitweg zag. Toen werkte het weer even en daarna weer ellende. Er zat dus duidelijk iets scheef in die kernel/firmware.

Draai je custom of offciele Samsung software?

ik heb wel eens een custom erop gehad maar kheb nu weer de stock 4.1.2 sinds een flinke tijd erop zitten em nooit problemen mee gehad. binnekort maar is ff opnieuw de stock rom erop zetten dus.eerst nog ff factory reset doen.

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 juli 2013
  • 12:32

Ik heb de officiële 4.1.2. juist van mijn toestel gegooid omdat ik ook last had met wifi. Niet dat hij niet verbond maar als hij net verbinding had met mijn router haalde hij 32MB/s als het toestel dan een halfuurtje later weer gepakt werd haalde hij met moeite nog maar 4MB/s. Even wifi uit en aan en dan was ie weer snel.

Om wat dingen uit te sluiten heb ik toen de versie ervoor(4.0.4) weer terug gezet en daar was de Wifi wel stabiel. Toen wist ik dus waar het in zat.

Nu draai ik SuperNexus, een ‘kale’ Android zonder poespas en bloatware. Hierbij is de Wifi heerlijk stabiel en de ROM zelf is ook soepel. Enige bug die ik tot nog toe gevonden heb is dat de ingebouwde data teller een beetje crocky is. Die geeft veeeel meer aan dan de werkelijkheid. Dit komt echter door een fout in de berekening, en wordt in een latere release opgelost.

Bijlage:

marienusje

marienusje

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 14:14

Sander_M
Ik heb de officiële 4.1.2. juist van mijn toestel gegooid omdat ik ook last had met wifi. Niet dat hij niet verbond maar als hij net verbinding had met mijn router haalde hij 32MB/s als het toestel dan een halfuurtje later weer gepakt werd haalde hij met moeite nog maar 4MB/s. Even wifi uit en aan en dan was ie weer snel.

Om wat dingen uit te sluiten heb ik toen de versie ervoor(4.0.4) weer terug gezet en daar was de Wifi wel stabiel. Toen wist ik dus waar het in zat.

Nu draai ik SuperNexus, een ‘kale’ Android zonder poespas en bloatware. Hierbij is de Wifi heerlijk stabiel en de ROM zelf is ook soepel. Enige bug die ik tot nog toe gevonden heb is dat de ingebouwde data teller een beetje crocky is. Die geeft veeeel meer aan dan de werkelijkheid. Dit komt echter door een fout in de berekening, en wordt in een latere release opgelost.

Ik heb alles geprobeerd.. factory reset, 4.0.3 erop gezet maar niks werkt. waarschijnlijk ligt het aan de moederbord. gelukkig ligt binnenkort (hopelijk) mn nieuwe galaxy s4 clone voor mn deur.

toch bedankt voor jullie hulp.
R.I.P mn Galaxy S2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.