Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Die vraag is al (veel) vaker gesteld, probeer een andere usb poort op je pc.
En gebruik de zoekfunctie in het forum.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Peter-036
Die vraag is al (veel) vaker gesteld, probeer een andere usb poort op je pc.
En gebruik de zoekfunctie in het forum.
Ook ik heb nog nooit een zoeksucces op dit forum gehad.
Meestal wordt ik dan doorgestuurd naar eerdere verschenen artikels, maar niet naar resultaten binnen het forum.
Maar het zal wel aan mij liggen.
Het is inderdaad vrijwel onmogelijk om via de zoekfunctie te vinden wat je zoekt sinds het forum vernieuwd is. Dat heet vooruitgang, niet te verwarren met verbetering. Ik kan soms zo terugverlangen naar die goeie ouwe tijd… :grin:
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Als ik zoek op: USB connector, krijg ik deze resultaten……–http://androidworld.nl/forum/search/?action=search&keywords=usb+connector&author=&forum=143&search_in=all&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_as=topics&search=Versturen –en daar staat niets voor jou tussen?
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Had van de week het zelfde probleem. Heb toen via google SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe Gevonden en geinstaleerd. Nu doet hij het weer.
Mimo
Had van de week het zelfde probleem. Heb toen via google SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe Gevonden en geinstaleerd. Nu doet hij het weer.
Ik kan mijn Galaxy SII niet meer aangesloten krijgen op mijn PC. Hij laadt, als ik de kabel aansluit, wel op. Maar de telefoon blijft hangen op het punt dat ik de kabel moet aansluiten. En daarna geen verandering. Ik heb geen gekke dingen uitgehaald voor zover ik weet.