Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is komisch genoeg nog steeds de stock accu waarmee m'n toestel geleverd werd. Ik heb wel sinds dag 1 alle spaaropties aan staan, en bluetooth, gps en wifi uit, voor zover ik ze niet nodig heb. Ook synchroniseer ik m'n mail accounts en buienalarm en dergelijke alleen handmatig. Maar een paar weken terug leek het erop dat m'n accu het zachtjes aan het opgeven was………ongeveer 60% verbruik op een kalme dag.En nu dus bovenstaand verbruik………Ik heb geen idee hoe het komt.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Goedemorgen
ik heb vorige week een nieuwe tablet S2 gekocht
Bij gebruik zie ik de accu gewoon achteruit lopen
Gisteravond heb ik hem met een ca. 65% accu volle weggelegd en vanmorgen was hij zonder in gebruikt te zijn geweest finaal leeg
Kan iemand mij helpen om te verklaren hoe dit kan????
Ik vind die 2000mah extended bij MobielBereikbaar nogal prijzig. Weet iemand of er goedkopere webwinkels zijn? Ik krijg deze extended nergens anders gevonden.
Peter, waar heb jij je batterij aangeschaft? 33u gebruik en 50% van je batterij leeg is voor mij momenteel een droom op mijn SGS2.